01-03-2011, 03:03
|
|
|
חבר מתאריך: 17.02.11
הודעות: 169
|
|
התגובות של המנהלים נכונות במאת האחוזים, אך ראוי להשתמש בשפה "נקייה" יותר
בוא נסתכל על זה כך, אין אדם שמצמיד את אקדחו לרקתך ואומר לך תעבוד שם אחרת אסחט את ההדק נכון? כך שהתפטרות תמיד נמצאת על השולחן בכול שניה, דקה ושעה.
הלקוח קונה דבר בסכום מה ומסכם עם המוכר את כול העלויות, כך שאם כבר מישהו צריך לתת לך בונסים על שירות טוב ואדיב זה מי שמעליך ולא הלקוח שאתה בא אליו בטענות שלא שילם לך עוד כמה שקלים. אם נסתכל על זה כך, לקוח שיקבל שירות טוב יותר כנראה יחזור לאותו מקום, בוס שיצפר את עובדיו יתן להם תמריצים לעבוד טוב יותר במקום שיפלו על לקחותיו - כולם מרויוחים.
וצר לי יקרי בקשר של סכנת החיים היה עדיף אילולא היית מזכיר זאת, הרי לפי דרך חשיבתך רוב האנשים בעולם מסכנים את חייהם בשביל עבודה, בין אם זה דולר ליום ובין אם זה מאה אלף דולר ליום - בסופו של דבר רובנו נוסעים לעבודם באופן יום-יומי.
כמו שהמנהלים אמרו, מדובר בנורומות חברתויות שנגררת אליהן, אם כול מי שנותן שירות צריך לקבל טיפ אז תתחיל מהמשטרה המושמצת, תתחיל מאותו שומר בקניון או מנקה הרחוב שכנראה ילדהם והם מתייבשים בעבודתם (היום מנקה רחוב ושומר זה מושא ללעג, עוד נורמה חברתית כשרה.) תתחיל מאלו שבאמת מסכנים את חייהם בשביל עמנו ועל זאת מקבלים 750 שקל בחודש.
נ.ב
איזה מעשה צדקה גדול יותר מהבאים:
1.תרומה בסתר לעניים
2.תרומה לעיניי -כול העולם- לעניים
תבין לבד את כוונתי
נערך לאחרונה ע"י Mamor בתאריך 01-03-2011 בשעה 03:09.
|