21-05-2011, 02:05
|
|
|
חבר מתאריך: 05.09.06
הודעות: 11,268
|
|
אני לא מסכים שהשירות מחורבן. נכון שיש הרבה מאוד מקרים של בעיות עם הספקית, אבל מהחוויה שלי - דווקא לא היו לי בעיות של שירות. כשהיו לי תקלות שמתי את המכשיר בתיקון וקיבלתי אותו בזמן, כמו שסוכם, והדברים תוקנו. כשהיו לי שאלות התקשרתי למוקד וקיבלתי תשובות.
אמנם יכולים להיות אנשים שנדפקים עם מוקדן דפוק, או טכנאי שלא באמת מבין, ולא מקבלים את השירות שמגיע להם. לפעמים אנשים הורסים את המכשיר ברמה שכבר ממש בעיה לסדר אותו וכל מיני סיבות. אבל בסופו של דבר, הסיכוי שלך לקבל דגם חדש של המכשיר בחנות פרטית לעומת הספקית הוא כמעט אפסי. הספקיות מחזיקות סטוקים של מכשירים שיצאו ממכירה ושימוש למקרה ויהיו לקוחות שמחזיקים את המכשיר ויצטרכו עזרה. (לדוגמא עם הסמסונג גלקסי הראשון, לאורנג' יש סטוקים של המכשיר ללקוחות נוכחיים).
|