14-07-2011, 19:54
|
מנהל פורום סטודנטים
|
|
חבר מתאריך: 03.09.08
הודעות: 5,043
|
|
לענ"ד, הסרטון ההודי מבריק.
הצד של הקונה כבר ראה אין ספור סרטונים על מערכות נשק.
ובנינו, ראית אחד ראית את כולם.
אבל כאן הם פנו למקום אחר אצל הלקוח. הם העבירו להודים את המסר, שהיחסים ביננו הם לא רק של ספק ולקוח. אנחנו לא רק חושבים איך להוציא מכם עוד כסף, אלא יש בנינו קשר אמיתי שנובע מ...
ולמרות שיש סיכוי טוב שזה בולשיט, והדבר היחיד שמעניין את רפאל זה להרוויח עוד כמה רופי.
עדיין הם פונים כאן למשהו אחר, הם מבצעים מיתוג לא למערכת הנשק, בשביל זה יש סרטונים אחרים. הם ממתגים את הקשר ואת המוחייבות של רפאל לבטחון של הודו.
ומאחר ועלות של סרטון כזה נמוכה בהרבה מסרטונים בהם יש צורך בפירוטכניקה, ומאחר ובשיווק להיות יוצא דופן זה בד"כ טוב. אזי שאפו למשווקים.
_____________________________________
זנגה זנגה, דאר דאר
(מ.קדאפי)
|