22-01-2012, 08:35
|
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
|
|
שזה יהיה הטרטור האחרון בכל הקשור לשימוש במוצרי מיקרוסופט...
לא דורשים תשלום על hotfix-ים. אתה פשוט פונה אליהם טלפונית, בישראל, בעברית, ונותן להם את ה KB הרלוונטי. הם ישלחו לך מייל עם לינק וסיסמא זמנית לקובץ זיפ שבלינק [שלא חו"ח תעביר את ה hotfix למשתמשים אחרים עם אותה צרה בעוד שבוע]. ייתכן שהם ידרשו ממך קודם לפקסס להם טופס הסרת אחריות, שהם לא אחראים למה שזה יעשה במחשב שלך (שזה קצת מצחיק, שהרי הם לא לוקחים אחריות על מה שעושה אף מוצר שלהם, משום גירסה, גם RTM, כפי שניתן לראות ב EULA... לא ברור למה צריך לפקסס טופס מיוחד על hotfix, שסביר להניח שעבר QA בערך כמו שאר מוצריהם בדיוק [כלומר - כמעט ולא...])
הנ"ל נאמר מנסיון, פניתי אליהם כבר פעמיים אחת כדי לקבל hotfix. אמנם באחת מהן ה hotfix לא פעל (בדיקה עם כלים שונים הראתה שה hotfix בעצם לא משנה שום דבר במערכת, שזה משעשע), אבל בשתי הפעמים קיבלתי את זה בחינם.
|