06-07-2012, 16:17
|
|
|
חבר מתאריך: 11.11.11
הודעות: 485
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי שמעון לדרמן
אתה יכול לפתוח תלונה באיביי בתוך 45 יום מתאריך הרכישה באמצעות ה- resolution center שבאתר. הפרוצדורה פשוטה:
אתה פותח תלונה, למוכר יש שבוע להגיב בדוא"ל לפניה שלך ולנסות לסגור את העניינים בינכם. אם הוא לא הגיב או שהתגובה שלו לא נראית לך, אתה יכול "להחמיר" את התלונה (escalate) ואז התלונה עוברת לטיפול הנהלת איביי. הם בודקים את התלונה מול המוכר ומחליטים מה תהיה התוצאה. בד"כ הם הולכים לטובת הקונה ...
שים לב שאם אתה פותח case נגד המוכר דרך איביי - לא תוכל לפתוח במקביל גם dispute כנגד המוכר באתר PAYPAL.
בהצלחה ..
|
שלום
נעשה את זה ביום ראשון\שני
תודה שמעון
|