03-08-2012, 12:38
|
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
|
|
אני יודע מה הן הסיבות שבגללן אנשים לא עוברים מאפ"ס... אתה שאלת איך הן מרשות לעצמן להתנהג ככה - אני רק עניתי שהסיבה היא שלמרות ההתנהגות הזו, אנשים נשארים אצלם, כלומר הם לא נפגעים כלכלית, ולכן הם ממשיכים. זה ה"סוד"...
כשאין אינטרס כלכלי, דברים לא קורים. ולהפך. נציג שיקבל עמלה / קידום / סתם לא יפטרו אותו - אם הוא דוחף ללקוח שירות שהוא לא צריך - התוצאה תהיה גם רמאויות במידה כזו או אחרת. וזה דבר מצטבר. אפילו אם רק 1% מהנציגים מוסיף ללקוח שירות ללא אישורו, וכל אחד מהם עושה זאת רק ל 10% מהלקוחות שהם מדברים איתם, כיוון שאלה שירותים מתגלגלים, לאורך שנים, יוצא שלאורך זמן - לרוב הלקוחות נוספים שירותים כאלה. אם החברות היו הוגנות, הן היו מורידים את ה incentive הזה, ואז אף נציג לא היה "טועה", ושמן הטוב של החברות היה משתפר. שלא לדבר על זה שהיו צריכים להחזיק הרבה פחות אנשי שירות, אנשי כספים, אנשי גבייה, וכו', שיטפלו בכל ה"טעויות", ומטבע הדברים יכלו להרוויח בעצם אותו דבר, עם כל כח האדם שהיו חוסכים. ואולי אפילו יותר, לך תדע.
|