לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 05-11-2012, 08:36
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
אני חושב שצריך לעשות כאן הפרדה

זוית המייצב באה לתת מענה על הזזה של מרכז הכובד כדי ליצור "מצב אפס" נוח וחסכוני לטיסה.

קיזוז בא להקל על ניהוג המטוס. לדוגמא: כאשר טייס מוריד מדפים, והחרטום עולה והמטוס מאט. כדי לתקן את זה - הטייס ידחף את הסטיק קדימה ובכך מטה את הגאי המטוס. מערכת הקיזוז האוטומטי תשנה את זווית המייצב למצב חדש על מנת ליצור מצס בו הטייס לא יצטרך להמשיך להפעיל לחץ על הסטיק ולהחזיר את המדפים לזוית אפס ביחס למייצב, ובכך להחזיק לטייס פוטנציאל ניהוג מלא.

מכאן - שינוי זוית המקזז לפני תחילת הטיסה בא לתת מענה איזוני, ושינוי אוטומטי של המקזז בא לתת מענה ניהוגי.

כמו שציינתי - לא כל חברות התעופה דורשות נתונים על Stab Trim לא בהכרח עפ"י המטוסים בצי. לעיתים קרובות קביעת הזווית נעשית באופן אוטומטי לאחר הזנת שאר הנתונים.
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק


נערך לאחרונה ע"י Soloavia בתאריך 05-11-2012 בשעה 08:39.
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 12:58

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר