27-08-2012, 07:30
|
|
|
|
חבר מתאריך: 30.05.02
הודעות: 8,838
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Reality2
הובטח לך זיכוי אתה תקבל אותו
|
אתה תקבל אותו, אבל תמשיך להיות מחוייב על הטעות שגרמה לזיכוי השגוי - ואז כל חודש יש שתי אפשרויות: א. תתקשר שוב, תקבל שוב זיכוי ותחוייב שוב בחיוב שגוי בחודש הבא. ב. לא תשים לב ותמשיך לשלם יותר ממה שצריך.
אם זה היה משהו נקודתי הייתי מקבל את זה כטעות, אבל שים לב שכל לקוחות אורנג' (לשעבר, ברוב המקרים) חוזרים על אותה טענה, ואז קשה לא לתהות אם זה לא משהו מערכתי. (אני יודע שלא הנציגים אחראים לשינוי הפיזי של הפרטים, אלא מחלקה שונה)
_____________________________________
הגלריה שלי בפליקר
|