02-10-2012, 19:54
|
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
|
|
זה ממש לא מה שאמרתי. אין קשר בין מי משתמש, לאיזו איכות תמיכה אתה מקבל. רק לסבירות של מי ימצא איזה באגים...
אם היצרן שלך עושה את הפיתוח שלו על הפצה מסויימת, ההגיון הוא להשתמש בה אם רוצים לקבל תיקונים הכי מהר. מצד שני, אם מראש הולכים על מוצר שיודעים שהוא בעייתי - למה להכניס את הראש למיטה חולה. יש הרבה מאוד חומרה בעולם שהדרייברים שלה נמצאים ב "mainline kernel" - ופשוט מתוחזקים כבר על ידי הקהילה. בד"כ דרייברים כאלה יהיו יציבים הרבה יותר מאשר כאלה שמפותחים מחוץ לקרנל, וצריכים לרדוף אחרי הפיתוחים בו... אז אם יש לך אפשרות לחומרה שכבר נתמכת בילט-אין בקרנל - אולי עדיף.
התמיכה שלך, בייחוד אם מדובר בבאגים שנבעו משינויים בקרנל שנעשו בהפצה על ידי מי שמפיץ את ההפצה שלך (וככל שההפצה יותר "ביתית", כגון פדורה ואובונטו, להערכתי הסיכוי גבוה יותר לשינויים שכאלה) - תהיה רק מהיצרן - או מצד ג' שאת שירותיו תשכור לצורך העניין...
לכל זה אין הרבה קשר ל RT
|