לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 11-12-2012, 17:18
  nicknone nicknone אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 10.05.12
הודעות: 108

ממש מרגיזה אותי הגישה של מפקד היב"א. הצנחן (זה המינוח הנכון?) טרח להודיע לפנים משורת הדין ליב"א ונענה בשלילה, התקשר שוב כדי להודיע שהוא מקיים את הפעילות בכל זאת (מה שבהחלט מותר לו על פי חוק, למרות שזה בהחלט לא בסדר שאין חוק מוסדר בנושא אבל זה לא בעיה שלו וזה לא עניינו של חיל האוויר כל עוד אין חוק כזה), חיל האוויר מעלה מטוסים לאוויר אחרי 3 שעות כי הם העריכו שהכל נגמר (קשה להחזיר צלצול לבן אדם שתיאם איתם?) וכשהם הופתעו לגלות שהוא עדיין שם, זה הופך להיות "חריגה בוטה מהסטטוס קוו"? איזה סטטוס קוו? הצבא כפוף לחוק, ולא אמור להיות לו סטטוס-קוו עם אף אחד ואני יודע שזה חריגה מהנושא, אבל זה חלק מהסיבה שבגללה נאצלנו לראות את לוחמים בורחים ממיידי אבנים...
מעבר לזה, מפגש עם מצנח רחיפה יכול להיות רק בגובה מאוד נמוך יחסית. אין נהלי בטיחות לגובה טיסה מינימלי ביבשה ובשטחים אזרחיים? אני יודע שבים יש נהלים כאלה, אני סקרן לדעת (במסגרת המותר) מה המגבלות האלה ביבשה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 15:37

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר