11-12-2012, 17:18
|
|
|
חבר מתאריך: 10.05.12
הודעות: 108
|
|
ממש מרגיזה אותי הגישה של מפקד היב"א. הצנחן (זה המינוח הנכון?) טרח להודיע לפנים משורת הדין ליב"א ונענה בשלילה, התקשר שוב כדי להודיע שהוא מקיים את הפעילות בכל זאת (מה שבהחלט מותר לו על פי חוק, למרות שזה בהחלט לא בסדר שאין חוק מוסדר בנושא אבל זה לא בעיה שלו וזה לא עניינו של חיל האוויר כל עוד אין חוק כזה), חיל האוויר מעלה מטוסים לאוויר אחרי 3 שעות כי הם העריכו שהכל נגמר (קשה להחזיר צלצול לבן אדם שתיאם איתם?) וכשהם הופתעו לגלות שהוא עדיין שם, זה הופך להיות "חריגה בוטה מהסטטוס קוו"? איזה סטטוס קוו? הצבא כפוף לחוק, ולא אמור להיות לו סטטוס-קוו עם אף אחד ואני יודע שזה חריגה מהנושא, אבל זה חלק מהסיבה שבגללה נאצלנו לראות את לוחמים בורחים ממיידי אבנים...
מעבר לזה, מפגש עם מצנח רחיפה יכול להיות רק בגובה מאוד נמוך יחסית. אין נהלי בטיחות לגובה טיסה מינימלי ביבשה ובשטחים אזרחיים? אני יודע שבים יש נהלים כאלה, אני סקרן לדעת (במסגרת המותר) מה המגבלות האלה ביבשה.
|