14-06-2013, 02:34
|
|
|
חבר מתאריך: 25.08.03
הודעות: 9,114
|
|
בהנחה שיש לך ידע במסד נתונים כלשהו, אין בהכרח צורך להשתמש בתוכנה יעודית, אתה יכול ליצור טבלה פשוטה עם הנתונים הנדרשים, ולכתוב שאילתות בהתאם לצורך.
לדוגמה:
טבלת לקוחות: שדות - שם, פרטים אישיים ויצירת קשר, סוג רשיון, תאריך תשלום, תאריך תחילת השירות, תאריך תפוגת השירות.
טבלת הדרכות: תאריך קבלת הדרכה, שם המדריך (או יותר יעיל: קוד המדריך, בהתאם לטבלת המדריכים).
לקוח שאין לו רשומה טבלת הדרכות, לא קיבל הדרכה. לקוח שקיבל הדרכה, יופיע תאריך ההדרכה, פרטי המדריך והערות.
שאילתות - כל הלקחות שאין להם רשומת הדרכה (קרי: לקוחות שלא קיבלו הדרכה). לקוחות פעילים (לקוחות שהתאריך הנוכחי שווה או גדול מתאריך תחילת השירות וקטן או שווה לתאריך סיום השירות), לקוחות שהשירות פג עבורם, האם לקוח מסויים נמצא כעת בתקופת השירות, כמה לקוחות פעילים לא קיבלו הדרכה ולאלו לקוחות יסתיים השירות בשבוע הקרוב.
המימוש יחסית פשוט, תלוי כמובן בנתונים והצרכים המעשיים, וכמובן גם בשפות והטכנולוגיות בהם אתה משתמש.
_____________________________________
בניית אתרים
פיתוח יישומי אינטרנט
שמות תחום, אחסון, עיצוב ושירותים נלווים.
פיתוח, שירות,יעוץ והדרכה.
|