22-06-2016, 10:32
|
|
|
חבר מתאריך: 22.01.10
הודעות: 690
|
|
כן, אם הנתון של "לשאת" 16 טונות כולל גם את הדלק הפנימי אז זה אולי הגיוני- 8 טון דלק פנימי ו 8 טון חימוש.
לפני שכתבתי, ערכתי בדיקה כזו: עפ"י הנתונים בויקיפדיה, לקחתי את משקל ההמראה המירבי וחיסרתי ממנו את משקל הדלק הפנימי ואת המשקל הנקי של המטוס.
ההפרש יצא 10 טון:
Max takeoff weight 31,800 kg - Empty weight 13,199 kg - Internal fuel 8,390 kg
= 10211 kg
אגב, מעניין האם ניתן להמריא עם פחות מהכמות המירבית של דלק פנימי עמ"נ להרוויח כושר נשיאה ואח"כ לתדלק באויר את מלוא הדלק הפנימי.
|