המשקל של מנוע טורבינת הגז + המצבר לא אמור לעבור לדעתי את המשקל של מנוע דיזל בעל אותו הספק. לכן ההחלפה תהיה לא פחות פשוטה. במנוע טורבינת גז יש פחות חלקים נעים מאשר במנוע דיזל. לא צריך לשמן אותו ויש לו פחות בלאי. אשר לאבק שיכול להיכנס למנוע ולהרוס אותו. בשביל זה אפשר להשתמש במסננים. אין ממסר מכני אלא חשמלי ולכן יהיו פחות חלקים נעים. כמו שציין armored dov, ממסר חשמלי דורש פחות חלקים מאשר ממסר מכני וזה בא לידי ביטוי ב D7E. יכול להיות שבכלל לא יהיה צורך בתיבת הילוכים. אני לא חושב שצריך 2-3 סוגי מנועים בפלטפורמה אחת. יש את טורבינת הגז שהיא הגנרטור, יש את המצבר ויש את המנועים החשמליים. המהנדס איאן וורייט היה ממייסדי טסלה ועכשיו יש לו את החברה וורייטספיד שמפתחת את הרעיון הזה. לדעתי רעיו זה יכול להיות שימושי גם ברכב קרבי. http://www.wrightspeed.com/