10-11-2016, 07:43
|
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
|
|
יש לאמאזון Premium Support Package - כאן: https://aws.amazon.com/premiumsupport
האם צריך את זה? כנראה שלא. בטח לא עבור "נפילת האתר" שלך. כשבונים לענן, צריך לתכנן את המערכת כך שלא משנה איזה שרת מסויים נופל, המערכת ממשיכה לרוץ. זה כמובן עולה כסף כי אתה צריך לנהל יתירות. חלק מהיתירות מבוססת על שירותי ענן שלא אתה תריץ (כשהעיקרי בהם הוא מפזר העומסים - ELB בשפתה של אמאזון, אבל כדאי גם להשתמש בשלל האחרים באופן כללי)
אתה אמור להתמודד עם התקלות בשרתים שלך לבד, בענן. ההנחה צריכה להיות שמכונות ימותו. התיקון יהיה הרמה של מכונה זהה על ידך, באופן ידני, או אוטומטי (למשל עם autoscaling). כשיש תקלה בענן עצמו, אני בספק גדול שמפעילי הענן לא ידעו על כך ויתחילו לטפל בזה הרבה לפני שאתה תתלונן בתמיכה היקרה שעליה אתה משלם. אם אתה רוצה לשלם על שירות שבו תקבל תגובה ש"הבעייה ידועה והיא בטיפול" (שיכולת לקרוא לבד כאן: https://status.aws.amazon.com) זו כמובן זכותך. הסבירות שתצטרך לפנות לתמיכה באופן אישי היא כנראה מאוד נמוכה, אולי אם אתה עושה שם דברים מאוד מיוחדים.
פרש יושב באמאזון כבר כמה שנים טובות וטרם חשתי צורך לפנות לתמיכה שלהם בעניין כלשהו... כמובן, שהכל תלוי בביזנס שבו אתה עוסק. יש מי שמעדיף לשלם בשביל ראש שקט, אני מניח.
|