04-08-2018, 21:51
|
|
|
|
חבר מתאריך: 29.09.09
הודעות: 12,907
|
|
קידום בדירוג זה סוג של פרסום
וצריך לשקול עלות לעומת תועלת.
השקעה ראשונית כזו (אתר מקצועי וייעוץ מינימלי) - משתלמת גם לעסק קטן (לאשתי יש עסק קטן).
כל כותב אתרים מקצועי אמור היום להכיר את הבסיס, אם לדעתך הם לא טובים - אפשר לשקול לקחת ייעוץ מינימלי ממקדם.
השקעה אינטנסיבית בדירוג - לא תשתלם לכל עסק,
צריך לראות כמה תעבורה נוספת תקבלו תמורת עליה של כמה מקומות בדירוג.
ועלולה גם לגרום נזק - אם היא אגרסיבית מדי.
חברות גדולות שמסתמכות על האינטרנט (איסתא למשל) - משקיעות בקידום שוטף שמתקדם עם המתחרים והאלגוריתם.
חברות קטנות - ישקיעו רק אם התעבורה תרד (זה מצריך מעקב) מתחת לסף מסויים.
בנוסף,
במקביל/במקום השקעה בדירוג - צריך השקעה בתוכן:
אם התוכן לא מתעדכן, המקדם מתעסק בלמנוע מגוגל להבין את זה, ואם גוגל יבחין בכך - הדירוג יפגע חזק.
|