12-10-2018, 16:53
|
מערכות מודיעין חוזי (IMINT), מערכות חישה גילוי והתרעה - חלל, אויר, ים ויבשה. התנהלות ביטחונית, תעשייתית וחוזית בינלאומית
|
|
חבר מתאריך: 08.03.05
הודעות: 2,996
|
|
חלקו של הטייס במשימת הצילום
כפי שציינתי בהודעה קודמת - המשימה מתוכננת מראש ו- Uploaded (בעברית: מועמסת...!? ) למטוס לפני המראה.
בדרך כלל משימה כזאת אינה משתנה במהלך הטיסה. לטייס יש אמנם אפשרות להפסיק את הצילום ולהכניס המערכת ל: TOO Mode שמאפשר לו לכוון את המצלמה למטרה כרצונו אולם בפועל לא מבצעים זאת בדרך כלל. גם אם ענן מכסה את המטרה.
במטוסים הישנים בהם המצלמות היו מבוססות סרט, אכן לא היה משוב ויזואלי לטייס דרך ערוץ הצילום. במצלמות הדיגיטאליות, יש לו אפשרות לצפות דרך ערוץ הצילום אם כי ברזולוציה גרועה וזאת בעיקר לצרכי אימות פעולה כייונית תקינה של המערכת המצלמת.
את המשפט האחרון שכתבת לא ממש הבנתי. המערכת ממוכנת. אם התכוונת להסבת המטוסים הללו למשימות ויכולות בלתי מאוישות - אני לא מכיר מאמץ פעילות פיתוח כזה למטוס הנ"ל. התקציבים הופנו לפיתוח ושידרוג הגולבל - הוק.
|