לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 12-10-2018, 16:53
  מיקיטל מיקיטל אינו מחובר  
מערכות מודיעין חוזי (IMINT), מערכות חישה גילוי והתרעה - חלל, אויר, ים ויבשה. התנהלות ביטחונית, תעשייתית וחוזית בינלאומית
 
חבר מתאריך: 08.03.05
הודעות: 2,996
חלקו של הטייס במשימת הצילום

כפי שציינתי בהודעה קודמת - המשימה מתוכננת מראש ו- Uploaded (בעברית: מועמסת...!? ) למטוס לפני המראה.

בדרך כלל משימה כזאת אינה משתנה במהלך הטיסה. לטייס יש אמנם אפשרות להפסיק את הצילום ולהכניס המערכת ל: TOO Mode שמאפשר לו לכוון את המצלמה למטרה כרצונו אולם בפועל לא מבצעים זאת בדרך כלל. גם אם ענן מכסה את המטרה.

במטוסים הישנים בהם המצלמות היו מבוססות סרט, אכן לא היה משוב ויזואלי לטייס דרך ערוץ הצילום. במצלמות הדיגיטאליות, יש לו אפשרות לצפות דרך ערוץ הצילום אם כי ברזולוציה גרועה וזאת בעיקר לצרכי אימות פעולה כייונית תקינה של המערכת המצלמת.

את המשפט האחרון שכתבת לא ממש הבנתי. המערכת ממוכנת. אם התכוונת להסבת המטוסים הללו למשימות ויכולות בלתי מאוישות - אני לא מכיר מאמץ פעילות פיתוח כזה למטוס הנ"ל. התקציבים הופנו לפיתוח ושידרוג הגולבל - הוק.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 17:08

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר