לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 02-10-2019, 07:13
  משתמש זכר navital navital אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.03.11
הודעות: 1,838
מספר הטסטים הוכפל. קיצור הזמן למבחני נהיגה שהובילה המדינה הביא לזינוק במס' הנהגים

עוד עומס בכבישים: מספר הטסטים הוכפל קיצור הזמן למבחני נהיגה שהוביל
משרד התחבורה הביא לזינוק במספר הנבחנים לקבלת רישיון בכל הדרגות – מאופנועים ועד משאיות .
מאוגוסט 2018 בוצעו 495 אלף מבחני נהיגה לרכב פרטי, לעומת 257 אלף בשנה הקודמת . מבחני הנהיגה לרכב דו–גלגלי עלו ב–%27 . הרפורמה קיצרה את זמן ההמתנה לטסט לשבועיים במקום חודשיים–שלושה.
מתוך ידיעות אחרונות:
העלייה בטסטים היא תוצאה של
רפורמת מבחני הנהיגה המעשיים
שהחלה ביולי 2018 ,וקיצרה מש־
מעותית את זמני ההמתנה לטסט.
ההבטחה המקורית למבחן בתוך 72
שעות אמנם לא מומשה, אבל זמן
ההמתנה עומד כיום על שבועיים
בלבד, לעומת חודשיים ולעיתים
אף שלושה חודשים בעבר. בנוסף,
נעלם הפער בשיעור ההצלחה בט־
סטים שהיה קיים בין מחוז הצפון
לשאר המדינה, וכעת עומד שיעור
ההצלחה הממוצע בטסט הראשון על
כ־%50.
הרפורמה כללה הפרטה של מע־
רך הטסטים, שמבוצעים כעת בי־
די זכיינים פרטיים, בפיקוח משרד
התחבורה. הטסטים מבוצעים לפי
מסלולים שנקבעו מראש, כאשר מע־
רכת הטסטים החדשה "ברוש" בוחרת
לבוחן באיזה מסלול לבצע את הב־
חינה. הדבר אמור ליצור שוויון בין
הנבחנים, אבל עשוי להקל עליהם
להתכונן לבחינה מעשית, תוך רי־
כוז שיעורי הנהיגה באותם כבישים.
"המערכת שומרת על טוהר הבחינות
ועל רמת שירות גבוהה לנבחנים.
בנוסף, היא מאפשרת אחידות מלאה
של הטסטים ברחבי הארץ, ומונעת
אפשרות להטיות שונות", הסביר
סמנכ"ל מינהל התנועה במשרד הת־
חבורה, )אינג'( אבנר פלור.
מורי הנהיגה נהנים מגידול במ־
ספר התלמידים, בזכות קיצור זמני
ההמתנה והקטנת עלויות הלימוד
הכוללות, שדרשו בעבר שיעורי
שמירת כשירות במשך חודשים בין
מבחן למבחן. אולם מנגד, מאז הר־
פורמה נדרשים 000,4 מורי הנהיגה
לספוג מכיסם את עלויות התאונות
שמתרחשות בזמן טסטים, לשלם
מכיסם השתתפות עצמית בביטוח
ולספוג עלייה במחירו, אף כי בעבר
היו העלויות האלה על חשבון המדי־
נה משום שנגרמו בעת שברכב היה
בוחן מטעם המדינה ולא המורה עצ־
מו. משרד הרישוי הודה בפני המו־
רים שהוא ער לבעיה ומנסה לפתור
אותה.
ראש אגף בכיר טכנולוגיות די־
גיטליות ומידע, צור אהרון, ציין כי
"בזכות שילוב יכולות טכנולוגיות
מתקדמות, המשרד מאפשר פיקוח
ובקרה מקצועיים על סמכות של־
טונית שהופרטה, והנגיש לכל אחד
מבחנים שהיו בעבר בזמינות נמוכה".
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:08

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר