לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 30-04-2022, 08:58
  RyonI RyonI אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.05.18
הודעות: 62
מערבולות / שובלי התעבות

ישנם מס' סוגי שובלי התעבות (Condensation הנובעים מתהליך אדיאבטי המושפע ממפת הלחצים וטמפ' מקומית במצבי טיסה מסוימים, ותנאיי אטמוספירה שונים.

1 ו-2 שובלי קצה כנף ושורש (LEX) נובעים ממערבולות
(מערבולות LEX וקנארד נועדו לשפר ו"לעכב" ניתוק זרימה מעל הכנף הראשית, מה שמשפר ביצועים בזוויות התקפה גבוהות ויעילות אוירודינמית כללית), מופיעים לרוב בפניות הדוקות ומשיכות אף..
מערבולות קצה כנף נוצרות מהתלכדות הפרשי שכבות לחץ מתחת ומעל הכנף.
*אגב זה שלא רואים מערבולת לא אומר שאינה קיימת, כאמור התעבות נראית תלויה בפרמטרים אטמוספרים (לחץ/לחות/הטל/טמפ).

- 3 ענן התעבות בדרכ מופיע במהירויות נמוכות יחסית בהן החלק העליון של גוף/כנף המטוס חווה ירידה בלחץ מקומי

- 4 מניפת התעבות או expansion fan או מה שהיה נהוג לכנות "קונוס מאך". אך לא מדובר בגלי הלם עצמם אלא תוצר הופכי שלהם הגורם להתפשטות ולירידה בטמפרטורה מקומית.

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 04:25

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר