לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום תפעול מכשירים: כל שאלות לגבי תפעול אתם יכולים לשאול פה, תהנו. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > סלולרי וגאדג'טים > תפעול מכשירים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 13-11-2004, 00:06
  HummerH1 HummerH1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
מידע בזק מחדשת התוכנית לפרסום על טלפונים ציבוריים

בזק מחדשת התוכנית לפרסום על טלפונים ציבוריים
יום חמישי, 11 בנובמבר 2004, 8:15 מאת: איילה צורף, הארץ

זאת, כחלק ממאמציה למצוא פתרון מסחרי לטלפונים שהיא מחויבת להפעיל


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://wmh.walla.co.il/archive/14709-5.jpg]

(צילום ארכיון: בוצ'צ'ו)

בזק שוקלת לחדש את התוכנית להפיכת הטלפונים הציבוריים לשטחי פרסום, כחלק ממאמציה למצוא פתרון מסחרי לטלפונים שהיא מחויבת להפעיל. משרד התקשורת מחייב את החברה להפעיל כ-13 אלף טלפונים ציבוריים בפריסה ארצית, על אף שהשימוש בהם ירד עשרות אחוזים מאז צבר השימוש בטלפון הסלולרי תאוצה. בבזק העדיפו שלא להגיב לידיעה.

לפני כשנתיים פירסמה החברה מכרז, שבו הציעה לגופי פרסום להפוך לזכיינים שלה ולנהל את שטחי פרסום על גבי טלפונים ציבוריים, אך המכרז נכשל. כעת שוקלת בזק לא רק לחדש את התוכנית, אלא גם בוחנת תוכנית להפיכת הטלפונים הציבוריים ל"נקודות חמות" - נקודות המשדרות אינטרנט מהיר אלחוטי.

בזק נדרשת להמשיך לתחזק מספר רב של טלפונים ציבוריים, שחלקם הגדול מהווה עול כלכלי, מאחר שכמות השיחות המתבצעת באמצעותם מינורית ואילו עלות התחזוקה שלהם גבוהה יחסית. עם זאת, בכמה מקומות כמו שדה התעופה, בתי חולים, בסיסים צבאיים ואזורי מגורים של עובדים זרים, הטלפונים הציבוריים הם עדיין אמצעי מרכזי לביצוע שיחות והטלפון יכול לשמש בהם שטח פרסום יעיל.

אך גם הפיכת הטלפון הציבורי לשטח פרסום ותחזוקתו היא הוצאה כספית גדולה. לפיכך, פירסמה בזק בנובמבר 2002 מכרז, שהוערך בכמה מיליוני שקלים בשנה, ושבו הציעה החברה לאפשר לזכיין לנהל את הפרסום בו בתמורה להתחייבותו לממן את תחזוקת הטלפונים במקום בזק. ואולם, שוק הפרסום עמד באותה עת בפתחה של תקופה קשה מאד, ואף חברה מסחרית לא היתה מעוניינת להתמודד במכרז.

עם זאת, חובתה של בזק להמשיך ולתפעל את הטלפונים הציבוריים, גרמו לה לשוב ולשקול כעת את הפיכתם לשטחי פרסום. הרעיון הזה כבר מיושם בכמה ערים בעולם, הבולטת שבהן היא לונדון, שם הפכה בריטיש טלקום חלק גדול מתאי הטלפון הציבורי לשטחי פרסום. בניו יורק לעומת זאת, הפכו חלק מהטלפונים הציבוריים לנקודות חמות.

מסקר שערך לפני כחודשיים מכון המחקר מותגים עבור חברת אקסל טלקום, המשווקת טלפונים במותג דייהו, אמרו 48% מהנשאלים כי הם מקיימים את רוב שיחות הטלפון שלהם מהקו הנייח בבית. 30% אמרו כי הסלולרי הוא המקור לרוב השיחות שלהם, 18% מהטלפון הקווי במקום העבודה - ורק 4% מקיימים את שיחות הטלפון מקווים אחרים, בעיקר טלפונים ציבוריים.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:25

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר