21-11-2004, 20:13
|
|
|
חבר מתאריך: 26.07.04
הודעות: 346
|
|
לא הבנת אותי...
זה לא היה תירוץ, אתה צודק במאה אחוזים שהוא לא היה צריך להתנהג ככה, אבל בגלל עובד אחד שאין לו כוח לשרת את הלקוחות זה לא אומר שהשירות של כל הרשת גרוע... אתה יכולת פשוט לרשום תלונה רעה, או לבקש שהוא יפנה אותך לעובד אחר. אבל אתה צודק הוא לא היה צריך להתנהג כך.
בקשר לזה שהעובדים לא מבינים על מה אתה מדבר זה מפתיע אותי, אולי נפלת על עובד חדש... אבל למשל בסניף בו אני עובד העובדים פה מבינים הרבה, במיוחד בתחום המדפסות. אנשים שואלים שאלות כאלו מוזרות שאני מבטיח לך שגם אם אתה היית עובד פה לא היית יודע לענות על כולן... אבל שהוא לא ידע מזה USB2 ממש מפתיע אותי.
|