לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 30-08-2005, 13:34
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
כמו שאמר איינשטיין...

יש שני דברים שאינם סופיים: היקום וטיפשותו של האדם...

כדי לחסוך מכם את הדיפדוף אתאר זאת בקצרה:

מדובר במטוס DHC-4 שעבר הסבה למנועי טורבו-פרופ, והצילומים מתעדים אחת מטיסות הניסוי שלו (יותר נכון - האחרונה שבהם).

ועדת החקירה קבעה שהמטוס המריא עם הגאים נעולים. במטוס הזה יש מערכת שמונעת תנועת ההגאים כתוצאה ממשבי רוח.
ידית, שנמצאת לפני המצערות, נועלת את ההגאים ובמצב נעול - מונעת תפעול המצערת. הבעייה היא שלפני ההמראה לא ווידאו שידית נעילת ההגאים נעולה במצב הקדמי - בו ההגאים חופשיים. מה שקרה הוא שבמהלך ההמראה, עקב תפעול ההגאים, בוצעה נעילה אוטומטית של ההגאים - מה שמנע יכולת היגוי של המטוס ויציאתו מן המצב אליו נקלע. בעצם נעילת ההגאים הכניסה אותו לתמרון הזה שהסתיים במותם המיותר מאד של אנשי הצוות...
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 21:51

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר