26-11-2004, 15:55
|
|
|
חבר מתאריך: 08.11.04
הודעות: 40
|
|
שמע.. אני יענה רק על מה שאני בדוק יודע כדי לא להטעות
הגזים ממערכת הפליטה מסובבים את הטורבינה במגדש, והאוויר בטורבינה מוזרם בחזרה למערכת היניקה?
הגזים מסובבים את הטורבינה בצד אחד של הטורבו ועוברים לצד השני שלו שמה יש מניפה שדוחסת את האוויר למנוע.
של שימוש בטורבו מחייב צ'יפ שליטה על המנוע?
מחייב? לא. מומלץ? מאוד. תבין.. בתוך המנוע עובדים הדלק והאוויר ביחס מסויים. אם אתה מגדיל את כמות האוויר רצוי שתגדיל גם את כמות הדלק ככה ישמר האיזון והאוויר לא "יתבזבז" בתוך המנוע.
בסך הכל המטרה של הגדלת כמות האוויר והדלק היא גרימת פיצוץ גדול יותר בבוכנה= יותר מהירות.
כל מגדש בא עם שסתום פריקה פנימי "בילד אין" ואז אם רוצים מוסיפים חיצוני?
לא יודע
איך בדיוק זה מתחבר למנוע - (כניסה , לא יציאה)
לא יודע
ואם יש טורבו שמספק את האוויר למנוע, מה הטעם בפילטר אוויר (הוא מתחבר למגדש?)
פילטר אוויר יש בכל אוטו בלי קשר לטורבו או לא. אבל אתה בטח מתכוון לפילטר אוויר פתוח. אני יסביר לך את זה ככה, החיסרון של פילטר פתוח לעומת טורבו- הרבה הרבה פחות אוויר מוזרם.
היתרון של פילטר פתוח לעומת טורבו- האוויר שנכנס לטורבו מגיע ממערכת הפליטה, שזה אומר שהגזים הם מאוד חמים (אוויר חם=מולקולות צמודות אחת לשנייה=פחות נפח). לעומת זאת אוויר שמגיע מהפילטר הוא קר (אוויר קר=מולקולות רחוקות אחת מהשנייה=יותר נפח) נפח האוויר משפיע כי ככל שיש יותר נפח הבערה יותר גדולה.
אם אתה רוצה להנות גם מיותר אוויר וגם מאוויר קר אתה צריך לשים אינטרקולר (מצנן ביניים) שמקרר את האוויר לפני שהוא נכנס לטורבו)
_____________________________________
Your signature did not follow Fresh's signatures policy, therefore it was automatically erased. Please see the E-Mail which has been sent to you, to learn how to fix this.
|