15-02-2006, 18:54
|
|
|
|
חבר מתאריך: 21.09.05
הודעות: 5,321
|
|
זה פשוט, אם האצת והאטת דרך הסקריפט.
אם אתה רוצה להאיץ דרך קוד, אתה פשוט צריך לומר בקוד:
"כאשר אני לוחץ שמאלה, תסובב את הגלגל בפחות מעלות מאשר קודם".
כמובן שאם תרשמום את המשפט הזה בקוד הוא לא יעבוד, אז:
קוד:
var Rotat:Number = 0.3
var Correct:Number = 3
onEnterFrame = function(){
_root.galgal._rotation+=Correct
if (Key.isDown(39)){
Correct+=Rotat
}
if (Key.isDown(37)){
Correct-=Rotat
}
if (Correct <= 0){
Correct = 0
}
}
הסבר קצר:
הערך Rotat קובע את כמות המעלות שתתווסף לסיבוב.
הערך Correct הוא הערך שמשפיע ומסובב את הגלגל בכל פריים ואת זה אתר יכול לראות כאן:
_root.galgal._rotation+=Correct
החצים ימינה ושמאלה מקטינים ומעלים את הערך Correct וכך משפיעים על מהירות הסיבוב.
התנאי האחרון מאפס את הערך Correct במקרה והוא שווה למספר שלישי, כיון שאנחנו רוצים לעצור את הגלגל ולא להפוך את כיון סיבובו.
(מיותר לציין ש-galgal הוא השם של הגלגל)
בסה"כ פונקציה פשוטה, אז בבקשה נסה להבין ולא ישר להעתיק את הקוד.
אם לא בהנת משהו - תגיד.
נעם
_____________________________________
בברכה, נעם בריקמן
|