26-02-2006, 18:53
|
|
|
|
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,132
|
|
מסלול 26-08 נפתח מחדש
המסלול השקט (26-08) עבר שיפוץ בהשקעה של 24 מיליון ש"ח המסלול משמש בעיקר להמראות כבדות של טיסות טראנסאטלנטיות ומטוסי מטען בעקבות השיפוץ נחשפו היישובים ממזרח ומדרום לשדה למפלסי רעש חריגים
חטיבת תכנון והנדסה של רשות שדות התעופה השלימה את שיפוץ ושיקום מסלול 08- 26 ("המסלול השקט") בנתב"ג והוא חזר לפעילות בתחילת השבוע. חיזוק המסלול יאפשר את נחיתת מטוס הענק, איירבס 380.
מסלול 26-08 הינו המסלול הארוך ביותר בנתב"ג, והוא משמש בעיקר להמראות כבדות של טיסות טרנסאטלנטיות ומטוסי מטען. השיקום המסיבי האחרון של המסלול התבצע לפני 20 שנה, והדבר חייב שיקום וחיזוק של רמת היציבות של האספלט הסלול.
עבודות שיפוץ ותחזוקה, שארכו חמישה חודשים, בוצעו בהשקעה כוללת של כ-24 מיליון שקל. שיפוץ המסלול, שאורכו 3.6 ק"מ, כלל: קרצוף האספלט הקיים, טיפול וחיזוק שכבות המצעים הנמצאות בבסיס המסלול, סלילה מחדש של שכבות האספלט, חיזוק השוליים, פירוק והרכבה של תאורת המסלול, צביעה ועוד.
עם סיום עבודות שידרוג המסלול ופתיחתו מחדש תשוב תבנית התפעול של נתב"ג למתכונתה הרגילה. בעקבות השבתת המסלול נאלצה רשות שדות התעופה להפעיל את נתב"ג באמצעות מסלול אחד בלבד, וכתוצאה מכך נחשפו איזורים מסויימים למפלסי רעש חריגים ואילו מעל איזורים אחרים פסקה לחלוטין הפעילות האווירית.
http://www.nfc.co.il/archive/001-D-...ml?tag=19-21-45
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook
|