25-03-2006, 22:32
|
|
|
|
חבר מתאריך: 02.09.05
הודעות: 506
|
|
כן
יש כמה סוגים של hitTest
הנפוץ ביותר הוא בין שתי מווי כליפים, לדוג' שחקן וירייה
היא מתבצעת בצורה הבאה:
קוד:
if (_root.mc1.hitTest(_root.mc2))
בגלל שהתוצאה היא משתנה בוליאני זאת אומרת אמת או שקר / יוציא לך true או false.
עוד דרך לעשות את הבדיקה, סתם לדוגמא תיצור מווי כליפ ראשון בשם 'hl' .
אתה יכול לבדוק אם העכבר נוגע בצורה האמיתית של המווי כליפ, ולא מה שקורה בדרך הרגילה שבה הפלאש הופך את הצורה לגבולות שלה, להמחשה עיגול לריבוע...
בכדי לבדוק את הצורה האמיתית של המווי כליפ הקוד הוא בנוסך הזה:
קוד:
if (_root.hl.hitTest(_root._xmouse, _root._ymouse, true))
אך גם זה דיי מוגבל.. לפי מה שאני יודע
|