לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 24-03-2006, 12:57
צלמית המשתמש של fat fish
  fat fish fat fish אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.06.03
הודעות: 5,616
קצת סדר...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי BIA שמתחילה ב "CLASS&POINTERS"

class היא מחלקה, ו-object (אובייקט) הוא עצם [עד כאן פינה של עברית].

בדיוק כתבתי מאמר בנושא באתר שלי, כללי זהב לפיתוח ב++C

ב ++C בניגוד לשפת C יש לך אפשרות להעביר ייחוס לעצם במקום מצביע, דבר שיקל עליך
להמנע מטעויות. תנסה את שיטת הייחוס.


בכל מקרה נמשיך לשאלה שלך:
כאשר אתה מקצה משתנה מסוג מצביע (poinetr), אינך מקים (או יוצר) מופע של המחלקה אלא
רק משתנה שיחזיק את הכתובת שלה. על מנת ליצור מופע של המחלקה (עצם או object) עלייך להכריז
על יצירת עצם כזה. שיטה אחת, היא ליצור משתנה מסוג אובייקט זה, ואז אתה גם יוצר מופע שלו:
קוד:
battleship b; battleship *a = &b;

שיטה זו מחייבת אותך ליצור עותק (b) לפני שאתה מציב את הכתובת שלו במצביע a.
אם אתה מראש יוצר רק מצביע, עליך להשתמש באופרטור new על מנת להקים אובייקט כזה
שהמצביע a אכן יצביע אליו (ממש כמו בדוגמה של oOo lomer oOo).
_____________________________________
[ זיו ]
[ fat fish ]

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 00:02

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2025 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר