לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 06-04-2006, 15:26
  משתמש זכר ck5760 ck5760 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.10.02
הודעות: 6,484
הדוא"ל של יאהו! - המוביל בעולם, Gmail רק מקום 4

הדוא"ל של יאהו! - המוביל בעולם, Gmail רק מקום 4

האטה בקצב הגידול של Gmail, על פי חברת המחקר ComScore Networks. סיבות אפשריות: חוסר האפשרות להירשם, ממשק בעייתי וגידול באטרקטיביות של המתחרות
ynet
מיליון בני אדם השתמשו בחודש פברואר ב-Gmail, על פי חברת המחקר ComScore Networks. נתון זה מציב את שירות הדואר המקוון של גוגל במקום הרביעי בעולם, על פי דיווח של סוכנות הידיעות "בלומברג".
שירות הדוא"ל המקוון המוביל הוא Yahoo! Mail עם 226 מיליון משתמשים, ואחריו Hotmail של מיקרוסופט, הכולל 222 מיליון משתמשים, ושירות האימייל של AOL, עם 66 מיליון. הנתונים של השימוש בארה"ב אף

מדריךטיפים ל-Gmail / רוני שני, netמגזיןשימוש בתיבת הדואר האלקטרוני של גוגל כבר אינו תענוג ששמור לגיקים מקושרים. האם אתם יודעים להשתמש בו ביעילות, ולהיעזר בכל תכונותיו המתקדמות על מנת לשפר את חווית התקשורת שלכם? אם לא, הנה כמה טיפים שכדאי לגזור ולשמור

לכתבה המלאה

טובים פחות מבחינת גוגל: בחודש פברואר השתמשו ב-Gmail 7.1 מיליון משתמשים, לעומת 52 מיליון ליאהו! ו-30 מיליון למיקרוסופט.

האטה בקצב ההצטרפות
חברת נילסן נטרייטינגס קובעת כי קצב ההצטרפות של משתמשים ל-Gmail בארה"ב הואט ממספר בן שש ספרות באפריל, 2005, לקצב תלת ספרתי בחודש ינואר, 2006. בחודש פברואר גדל קצב המצטרפים בארה"ב ב-144 אחוזים.
Gmail, שהחל לפעול ב-1 באפריל, 2004, הציע לראשונה תיבות בנפח של 1 גיגה בייט, פי 250 מכפי שהציעה אז יאהו! המתחרות הגיבו באמצעות הגדלת תיבות הדוא"ל שלהן. יאהו! הגדילה את התיבות של Yahoo! Mail ל-1 גיגה, ואילו מיקרוסופט הגדילה את התיבות של הוטמייל ל-250 מגה בייט בארה"ב. משתמשים רשומים בישראל עדיין מתבקשים להתמודד עם תיבה של שני מגה בייט. גוגל הגדילה מאז את נפח התיבות ב-Gmail עד 2.5 גיגה בייט.
הגדלת נפח התיבות היא אחד ההסברים להצלחת המתחרות לשמור על ההובלה על פני Gmail. הסבר אחר לכך היא העובדה כי השירות עדיין לא הושק רשמית והוא מוגדר כשלב בטא. גולשים הנכנסים לדף הבית של Gmail עדיין לא יכולים להירשם לשירות והם נדרשים לקבל הזמנה ממשתמש רשום. עם זאת, לכל משתמש רשום יש הזמנות רבות, והזמנות כאלה מחולקות גם בפורומים ובאתרים שונים.
חוסר שביעות רצון אפשרית
סיבה אחרת להאטה בקצב ההצטרפות עשויה להיות חוסר שביעות הרצון של חלק מהמשתמשים. חלק מהגולשים מתלוננים כי השירות מסובך לשימוש. בשלב ראשון, גוגל לא כללה ב-Gmail כפתור עבור מחיקת הודעות, והחביאה אפשרות זו באחד התפריטים.
דוגמה אחרת לחוסר האינטואיטיביות של הממשק היא באפשרויות התגובה. כדי להגיב על הודעה או

להעביר הלאה, יש ללחוץ על הקישור More Options. אפשרויות התגובה לא מוצגות כברירת מחדל. נוסף על כך, לא ניתן לסדר הודעות בתיקיות כמו בתוכנות אחרות. אנשי גוגל בחרו בשיטה קצת שונה של Lables (תוויות), שפירושה המעשי הוא שימוש בתגים ומילות מפתח למיון ההודעות.

תכונות אלה מצביעות על כך ש-Gmail עשוי להיות מורכב מדי למשתמש המתחיל. "הממשק של Gmail לא טוב", קובע חד משמעית רוברט מאוולד, אנליסט בחברת המחקר IDC, "תעיד על כך העובדה שצריך לחפש היכן ללחוץ כדי לפתוח הודעה" (הכפתור שמתחבא בצד שמאל למעלה בממשק Gmail).
גוגל מעוניינת להגדיל את ההכנסות

גוגל הוסיפה לדף ההודעות של Gmail לחצן המיועד למחיקה של הודעות דוא"ל בחודש ינואר, כאשר שילבה בשירות את Google Talk, תוכנת המסרים המידיים של גוגל, כמו גם הגנה מפני וירוסים ותמיכה בקריאת אימיילים בטלפונים סלולריים.

גוגל רשמה בשנה שעברה מכירות בסך כשישה מיליארד דולרים, אך נדרשת לפתח ערוצי הכנסות נוספים כדי להמשיך לצמוח, על פי החברה.
ההכנסות משירות Gmail נובעות מפרסום. טכנולוגיית הפרסום של החברה סורקת את ההודעות באופן אוטומטי ומציבה לצידן מודעות מילים בנושאים רלוונטיים. האתגר העיקרי של החברה הוא להגדיל את ההכנסות מהפרסום ב-Gmail. אחד ממייסדי גוגל, סרגיי ברין, אמר בחודש ינואר כי יום אחד השירות יספק לחברה "הטבות כלכליות ניכרות".
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 06-04-2006, 18:37
צלמית המשתמש של High_Hopes
  משתמש זכר High_Hopes High_Hopes אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.05.02
הודעות: 8,838
ניתוח שלי:
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ck5760 שמתחילה ב "הדוא"ל של יאהו! - המוביל בעולם, Gmail רק מקום 4"

א. יאהו והוטמייל היו כבר מתחילת האינטרנט, לרוב האנשים יש נטייה להישאר שם כי זה נוח, למרות שהוטמייל הוא אחד השירותים הגרועים (נפח נמוך, נפילות שרתים מידיי פעם, איטיות).
ב. כל לקוח של aol מקבל תיבת דואר (you got mail) זה ממש לא חוכמה שהוא השרות השלישי בגודלו, סביר להניח שלכל מי שיש תיבה בaol משתמש גם בחברה אחרת (כמו שלכולנו יש חשבון בנטוויז'ן או אינטרנט זהב וכו...)
ג. העובדה שקשה להירשם לג'ימייל היא רק יתרון ללקוחות הקיימים, הרבה מאוד שירותים חדשים סובלים מ"הורדת השירות לצורך תחזוקה" דבר שכמעט ולא קורה בג'ימייל כי הגדילה היא מבוקרת.
ד. הממשק ה"מסובך" כפי שנכתב (כפתורה הdelete היה מעצבן בהתחלה אבל היה קל להתרגל אליו) שופר וממשיך להשתפר כל הזמן והיום אפילו אפשר לכתוב בעברית שהשורות מיושרות לימין (אין יותר נקודות בתחילת משפט) ואני מאמין שבעתיד זה ישופר עוד יותר (עדיין אין אפשרות ליישר חלק מהשורות לצד אחד וחלק אחר לצד שני)
ה. אני מעדיף שמחשב ימצא לי מילים בהודעה ויראה פירסומות טקסט בהתאם מאשר פרסומות מצויירות ומעצבנות שקופצות בכל מיני מקומות במסך.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:26

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר