
21-04-2006, 15:01
|
|
|
|
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
|
|
|
חנויות בארץ
יש בעיה איתן. אנחנו מדינת עולם שלישי כשזה מגיע להגנת הצרכן ולנורמות הנהוגות בקרב מוכרי מחשבים וציודם.
מי שלא פושט רגל פעם בכמה שנים (ע"ע בעלי פלונטר, באג וכו'), לא סופר לקוחות ממטר ("נעה מחשבים", KSP וכו'). יש חנויות זולות, עם שירות ממש ממש גרוע (גם כי הם לא מבינים וגם כי הם סתם אנשים לא נעימים) ויש חנויות יקרות, עם שירות בינוני, אבל עם אחריות רצינית.
אם אתה מוכן לשלם עוד כמה שקלים, אולי כדאי לקנות מ-BUG. אין להם מבחר מדהים, אבל הם לא יברחו מחר (למרות שאני מכיר אותם בלפחות שלושה שמות, הם עדיין פה). תמיד אפשר למצוא מציאות ב-KSP (אבל לזכור שאמינות זה לא הצד החזק שלהם, ושהם מעדיפים להמליץ עם מוצרים בינוניים). פלונטר היא פתרון נחמד (שלחתי אליהם דואל ונעניתי תוך כמה דקות, עם תשובה רצינית וכנה), אם אתה מבין במוצרים ויודע מה אתה רוצה ואיך לוודא שקיבלת את זה. יש גם את אקסלנט, שלפעמים עושים רושם מכובד ולפעמים לא.
האמת - אם היית בירושלים הייתי שולח אותך למרכז מסחרי במרכז העיר, מיני-קניון בשם בניין כלל. יש שם כמה וכמה חנויות מחשבים של רוסים ששורדות שנים, ושהשמועה אומרת שהם זולים ומבינים עניין. לפעמים גם זה פתרון.
ואגב, מוצר פגום שקניתי מ"נעה מחשבים" היה עדיף לקנות מחו"ל. בטוח שזמן ההחלפה ישירות מול היבואן היה מהיר יותר מהקצב הלא ייאמן שלהם. הם גם מסרבים להחזיר את הכסף, דבר ששום חנות רצינית לא היתה שוקלת פעמים. טוב שם טוב משמן טוב...
|