12-05-2006, 14:33
|
|
|
חבר מתאריך: 06.11.04
הודעות: 137
|
|
יש לי עבודה ואני חייב עזרה!!!!!
הנח שאתה עובד בארגון בינוני המתמחה בייצור סחורות בנפח גבוה ובמחיר נצוך ללקוחות קצה בעלי מחזור מסחרי שנתי של 20 מיליון דולר
ארגון החליט לישם מערכת ICT במטרה לנהל את יחסיה עם הספקים עם הלקוחות ובתוך הארגון עצמו
לארגון יש כרגע מערכת PC בסיסית ובה קיימת מערכת של הזמנות ממוחשבות ותוכנת הנהלת חשבונות
הארגון
א.הסבר את תפקידיהם של החומרה, התוכנה , הציוד ההקיפי ורשתות התקשורת בהקמת מערכת המידע וזהה את הרכיבים האופיניים שישלימו האחד את השני.
ב.מהם ההתחשבויות המרכזיות שעל הארגון לקחת בחשבון כאשר הוא מחליט על פלטפורמת התוכנה המתאימה ביותר(שרת מחשבי מיני וכו)
ג.זהה את הנושאים המכרזיים לגביהם נדרש הארגון להפעיל שיקול דעת כאשר הארגון מבצע החלטה לגבי סוג התוכנה שיש לרכוש לעסק. יש להתיחס לגבי רישוי התוכנה והסוגיות החוקיות הקשורות לעניין זה.
תודה רבה
אני צריך את זה ליום ראשון אז בבקשה
|