18-05-2006, 17:23
|
|
|
|
חבר מתאריך: 04.05.04
הודעות: 10,227
|
|
קודם כל, בהנחה שאתה עיצבת רכב, (או כל דבר אחר, כולל פסל, בגד או אוניית פאר עם שלושים ושמונה סיפונים, תורן מרכזי בגובה 148 מטרים ותא קברניט ורוד בצורת פירמידה הפוכה), אתה לא זה שיבנה את המבנה הטכני של האובייקט. (אלא אם אתה אדריכל, ואז ההכשרה כוללת גם את זה).
מעצב רכב לא נכנס למפרט הטכני, וכשמישהו מפרש את הציור שלך, יחד עם ההתייעצות במעצב, יש אילוצים טכנים שצריך לעבוד לפיהם, בנוסף להחלטות העיצוביות, לכן הציור הראשוני מהווה רפרנס לשאוב ממנו את הנתונים הרצויים, אלו שלפני ההתחשבות באילוצים מבניים.
אם הציור שלך לא מדויק - המהנדס פשוט יחליט בעצמו איך זה צריך להיות ולא ממש יתחשב בקווים שלך. בכל מקרה הקווים יעוגלו בעזרת עקלתונים למיניהם, אבל לאו דווקא קו העקתלון שהמעצב בחר בו, אלא זה שנראה הגיוני למי שיבנה את הצורה עפ"י אותם צרכים ואילוצים.
|