
31-05-2006, 16:57
|
|
|
|
חבר מתאריך: 31.07.04
הודעות: 198
|
|
מה שאתה צריך לעשות זה לשייך את המאזין למחלקה מסויימת...
מחלקה שמיישמת את MouseListener...
MouseListener הוא ממשק (Interface), ולא מחלקה (Class)...
בממשקים אין יישום של פונקציות, אלא רק את ההצהרה עליהן ואיך הן אמורות להיראות...
אי לכך ובהתאם לזאת, מה שעליך לעשות זה לבנות תת מחלקה שתיישם את MouseListener, ובתוכה לדרוס את mousePressed.
המחלקה הזו יכולה להיות מחלקה המוגדרת בתחום המחלקה Game שלך (Inline Definition).
פיתרון נוסף, יהיה לממש את MouseListener בתוך Game, ואז כשאתה עושה addMouseListener, לשלוח את this, ולא את התת מחלקה.
בצורה זו אין צורך במחלקה נוספת למימוש MouseListener, היות וGame כבר מממשת אותה.
מקווה שעזרתי,
שי.
|