24-07-2006, 18:15
|
|
|
חבר מתאריך: 03.07.06
הודעות: 195
|
|
טוב יש שיפור רב בAI של האוייבים במשחק שלי, צריך ייעוץ בנגוע לשמירות
היי, רק רציתי לעדכן שבסוף אני ועוד חבר מצאנו דרך לכתוב AI יותר חכם לאוייבים במשחק.
זה כולל מצב בו האוייב שומר וברגע שהוא מבחין בשחקן הראשי הוא חושד, לאחר מכן הוא תוקף.
ועכשיו לייעוץ שאני צריך - מכייוון שאני קרוב מאוד לבנות עוד ועוד שלבים במשחק אני רוצה בעתיד
שתהייה אפשרות SAVE GAME! אז אני לא יודע אם שווה לי לעשות משחק שלם בקובץ SWF\EXE
אחד או לעשות EXE אחד שבפריים הראשון יהיה את התפריט, בפריימים האחרים כל פריים יטען
לתוכו שלב, פריים 1 עושה LOAD MOVIE לשלב 1, פריים שני עושה LOAD לשלב שני וכך הלאה...
ואז בתפריט יהיה גם LOAD GAME, כאשר כל שלב שעבר המשתמש יופיע כ"פתוח" אבל שלבים
שהוא עוד לא עבר לא יופיעו, חשבתי לעשות קובץ XML\TXT שמכיל רשימה של שלבים שכל שלב
שהמשתמש עובר המשחק מעדכן את הXML ששלב 1 ושלב 2 המשתמש כיביכול עבר, לכן בXML
יהיה כתוב ככה :
<variable name="Level_1" value="true"/>
<variable name="Level_2" value="true"/>
<variable name="Level_3" value="false"/>
בקיצר כל שלב שעבר המשתמש יהיה TRUE ושלב שלא עבר יהיה FALSE
((אגב כדיי לייצא מידע לקובץ XML , TXT דרך פלאש במה משתמשים? POST או GET?)
ואז כשניכנסים למשחק ועושים LOAD יהיה רשימה של שלבים שאלייהם הגיע המשתמש בפעם האחרונה
שהוא שיחק... כי בעצם הEXE יטען את המידע הזה מהXML.
הכל טוב ויפה עד לכאן רק שאין לי מושג בXML בכלל בכלל, ודבר שני אני לא יודע אם השיטה הזו
טובה בכלל, לכן אשמח לשמוע הצעות ורעיונות איך לעשות את קטע השמירות במשחק.
תודה.
נערך לאחרונה ע"י Costa בתאריך 24-07-2006 בשעה 18:18.
|