קוד: onClipEvent(load){ speed = 5; } onClipEvent(enterFrame){ if(Key.isDown(Key.UP)){ _root.jimbo.gotoAndStop(3); } if(Key.isDown(Key.DOWN)){ this._y+=speed; } if(Key.isDown(Key.LEFT)){ this._x-=speed; _root.jimbo.gotoAndStop(2); } if(!Key.isDown(Key.LEFT)){ _root.jimbo.gotoAndStop(1); } if(Key.isDown(Key.RIGHT)){ this._x+=speed; } if(Key.isDown(Key.SPACE)){ speed = 10 } } מה לא בסדר בקוד? אני לא מצאתי שום דבר שלא בסדר.. פשוט הקפיצה(הכפתור UP) לא עובדת לי וכל השאר כן מה לעשות? /=.. תודה מראש לעוזרים [=..
onClipEvent(load){ speed = 5; } onClipEvent(enterFrame){ if(Key.isDown(Key.UP)){ _root.jimbo.gotoAndStop(3); } if(Key.isDown(Key.DOWN)){ this._y+=speed; } if(Key.isDown(Key.LEFT)){ this._x-=speed; _root.jimbo.gotoAndStop(2); } if(!Key.isDown(Key.LEFT)){ _root.jimbo.gotoAndStop(1); } if(Key.isDown(Key.RIGHT)){ this._x+=speed; } if(Key.isDown(Key.SPACE)){ speed = 10 } }
כי לא החסרת מה-y שלו קוד: onClipEvent (load) { speed = 5; } onClipEvent (enterFrame) { if (Key.isDown(Key.UP)) { this._y -= speed; _root.jimbo.gotoAndStop(3); } if (Key.isDown(Key.DOWN)) { this._y += speed; } if (Key.isDown(Key.LEFT)) { this._x -= speed; _root.jimbo.gotoAndStop(2); } if (!Key.isDown(Key.LEFT)) { _root.jimbo.gotoAndStop(1); } if (Key.isDown(Key.RIGHT)) { this._x += speed; } if (Key.isDown(Key.SPACE)) { speed = 10; } }
onClipEvent (load) { speed = 5; } onClipEvent (enterFrame) { if (Key.isDown(Key.UP)) { this._y -= speed; _root.jimbo.gotoAndStop(3); } if (Key.isDown(Key.DOWN)) { this._y += speed; } if (Key.isDown(Key.LEFT)) { this._x -= speed; _root.jimbo.gotoAndStop(2); } if (!Key.isDown(Key.LEFT)) { _root.jimbo.gotoAndStop(1); } if (Key.isDown(Key.RIGHT)) { this._x += speed; } if (Key.isDown(Key.SPACE)) { speed = 10; } }
פתרתי את הבעיה הקודמת אבל עכשיו אני צריך לעשות איך הקוד של בוא נאמר שמאלה למשל לא יחתוך את האנימציה של הקוד של הלמעלה באמצע.. הנה הקוד: קוד: onClipEvent(load){ speed = 5; } onClipEvent(enterFrame){ if (Key.isDown(key.UP)){ _root.jimbo.gotoAndStop(3); } if(Key.isDown(Key.DOWN)){ this._y+=speed; } if(Key.isDown(Key.LEFT)){ this._x-=speed; _root.jimbo.gotoAndStop(2); } if(Key.isDown(Key.RIGHT)){ this._x+=speed; } if(Key.isDown(Key.SPACE)){ speed = 20 } } בקשה עזרה..
onClipEvent(load){ speed = 5; } onClipEvent(enterFrame){ if (Key.isDown(key.UP)){ _root.jimbo.gotoAndStop(3); } if(Key.isDown(Key.DOWN)){ this._y+=speed; } if(Key.isDown(Key.LEFT)){ this._x-=speed; _root.jimbo.gotoAndStop(2); } if(Key.isDown(Key.RIGHT)){ this._x+=speed; } if(Key.isDown(Key.SPACE)){ speed = 20 } }
ולא הבנתי מה אתה צריך.. אתה צריך להחסיר מה-y כדי שה-mc יתקדם כלפי מעלה.
מה שאני צריך לעשות למשל שאני קופץ אז שלא יעביר לי באמצע הקפיצה להליכה אם לוחצים למעלה ואז באמצע הקפיצה שמאלה למשל..
או, אם הקפיצה ממשיכה גם כשהוא לא לחוץ, תעשה משתנה של TRUE וFALSE, ואז בחץ ימין ושמאל שיבדקו אם הוא FALSE (יענטו לא קופץ).
תודה אחי [=