צרכן טוען שהוט מאשימה אותו בחיבור פיראטי לכבלים. בהקלטת השיחה
שהגיעה ל-nrg ניתן לשמוע את הדו-שיח עם נציג החברה.
הצרכן: מאיימים עליי. הוט: "הוא העדיף להעלים עין".
"חברת הכבלים הוט סוחטת אותי", כך טוען מנוי
לאינטרנט ולטלפון של חברת הכבלים. ל-nrg כלכלה הגיעה קלטת
בה נציג חברת הכבלים מחייב את הלקוח להתחבר לשירותי החברה,
ולא יתבעו אותו בבית המשפט.
תופעת ההתחברות הפיראטית לכבלים מלחיצה ככל הנראה את חברת הוט באופן מיוחד.
לטענת צעיר תל אביבי, החברה מאיימת גם על אזרחים שלא פשעו בתביעות משפטיות.
אסף וחברתו עברו לדירה חדשה בתל אביב לפני כחודשיים, והתחברו לשירות האינטרנט
והטלפון של הוט. עקב היותם סטודנטים בעלי הכנסה מצומצמת, החליטו השניים
לוותר על מגוון ערוצי הטלוויזיה וחיברו אנטנה פרטית הקולטת את הערוצים 1 ו-2 בלבד.
ניתן לשמוע קטע מהשיחה כאן -
http://www.nrg.co.il/online/4/ART1/481/759.html