29-10-2006, 16:49
|
|
|
|
חבר מתאריך: 09.04.04
הודעות: 6,884
|
|
חחחחחחח ישראלי שלא מבין ברכב ;)
כמה חידושים בשבילך
נשכח מזה שחברות הליסינג מביאות את הרכב עם אבזול הכי זול ואפילו חוסכים בבטיחות ( 2 כריות אוויר במקום 6 ברכב פרטי ועוד )
ציי רכב וחברות לינסינג מטפלות באופן רשלני ביותר ברכבים שלהם כדי לחסוך בעלויות כדי להניב מקסימום רווח
לציי רכב מה יקרה עם הרכב בסוף חייו, העיקר שימשיך לנשום כל עוד הוא נמצא בצי שלהם .
רכב יפני בדרך כלל בא עם מכלולים מיושנים ביותר ולכן אמינים כי כל הבעיות שהיו בו נפתרו עם הזמן, דוגמת גיר עם 3-4 הילוכים במקום 5 באירופיים ועד אבזור נוחות כמו ב C5 . טיפול רשלני ברכבים יפניים מיושנים גורם לנזק ברכב אבל הוא מחזיק מעמד בגלל שהוא כמעט אמין 100% , רכב חדיש עם מערכות חדשות יהיה רגיש יותר לטיפול רשלני .
אני אצטט מכתבה ישנה בYNET
ציטוט:
כיום נהוג לחשוב כי מכונית ששירתה בליסינג היא לפחות טובה כמו מכונית ששימשה כל חייה אצל אדם פרטי. "הטיפולים מוקפדים מאד, הטיפול מצוין, המוסכים מעולים, השימוש נמצא תחת פיקוח ורק עובד אחד נהג במכונית", יאמרו לכם חברות הליסינג.
ובכן, מסתבר שהתמונה רחוקה מלהיות כה ורודה. למען האמת, משיחות שערכנו עם מספר בעלי מוסכים, שחלקם העדיף שלא להיחשף מטעמים מובנים, עולה בדיוק ההיפך. טיפול רשלני מאד, שימוש בחלפים וחומרים זולים, עבודה שלא לפי הוראות יצרן. הכל מותר בדרך לחסכון בכסף, ושהקונה הפרטי יתמודד עם הבעיות שנוצרו.
|
ציטוט:
ולוי ממשיך. "מכוניות שמגיעות אלי לאחר ששמשו בחברות ליסינג מסוימות, מציגות תמונה עגומה בהתאם. הן תוחזקו בצורה איומה, עם טיפולים רק כשלא הייתה ברירה. חלקים לא הוחלפו על-פי הוראות יצרן, רק כאשר התקלקלו ולא לפי לוח הזמנים שמורה היצרן. לקוח פרטי שירכוש רכב כזה, יאלץ כמעט תמיד לשלם למוסך על נזקים שהצטברו עקב תחזוקה שערורייתית, וכמובן יכולים היו להימנע".
|
הכתבה במלואה בקישור הזה
חוץ מזה אם תרצה עוד הבהרות במה שרק יעלה לך לראש אז אתה מוזמן
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
|