27-12-2006, 21:21
|
|
|
|
חבר מתאריך: 12.05.05
הודעות: 2,914
|
|
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ג' שם בדוי שמתחילה ב "א' אוהל ב' זה בית - למה יש צנזורה על שמות פרטיים?"
זוכרים מקרה של אל"מ מחיל הים שהתעורר בסביבות 0430 מצלצול פלאפון בחדר השינה שלו? הפלאפון היה מחובר למטף כיבוי שהונח מתחת למיטתו (בה ישן עם אשתו). זה היה ברעננה. לא זוכר תאריך מדוייק.
מה לא?
הפלאפון הזה חובר לא טוב למטף כיבוי שהיווה מעטפת רסס של מטען במשקל יותר מארבעה ק"ג. בגלל החיבור התקול, הפלאפון צלצל במקום להעביר את האות החשמלי (שמיועד במקור לרמקול המכשיר) אל הנפץ שאמור היה ליזום את המטען.
אותו אל"מ בר מזל עוד הספיק להוציא את המטף-מטען החוצה מביתו כי חשב שזה מסוכן לבני הבית.
את המטען הניח פלשתיני, פורץ בעל עבר פלילי בלבד (עד אותו זמן) שמישהו אמר לו- "יא אחי, שמענו אותך אומר שאתה מכיר איזה בית של קצין מהצבא של היאהוד, מעבודה שעשית בשיפוצים, הנה קח ושים לו איזה איזה ד"ש-עם-שיר בבית מהג'מאעה אל-אסלאמיה...".
בסוף הוא לא התפוצץ...
תעטפו את זה איך שאתם רוצים, התוצאה של חשיפה מלאה של בעלי תפקידים או בעלי דרגות תהיה הקפצה לרמות בלתי נסבלות של האיום עליהם כפרטים. זה משהו שהמערכות שלנו לא יודעות לספק הגנה מפניו. מי יוכל להגן על בנו בן ה-8 של טייס מחטיפה מן הגן? הרי אנו עומדים מול אנשי טרור, הם כבר מפוצצים אוטובוסים (לא של חיילים, נא לא לשכוח), אז למה ניתן לצפות מהם לאיזושהי "שמירה על כללי משחק" ואי-התעסקות עם בני משפחה או ילדים? עכשיו שכל אחד יחשוב לעצמו או יחשב לעצמו כמה בערך טייסים יש, ואח"כ כמה מ"פים יש שמתראיינים מדי פעם לטלוויזיה (נכון שהצבא חושף את שמותיהם ופניהם, ונכון גם שאני חושב שזו טעות מיותרת לחלוטין), ואח"כ כמה מח"טים\מג"דים\ דורון אלמוג עם צווי מעצר במדינות שונות? זוכרים את המג"בניק שנתן רכב לתיקון במחסום ארז וקיבל אותו חזרה עם מטען שמחובר לטרמוסטט של המנוע (מערכת הקירור)- הרכב התפוצץ כשהבחור עצר איתו באשקלון ויצא ממנו לרגע להגיד שלום לחבר.שוב מזל.
-----נערך ע"י עידו403-----
הפיסקה האחרונה לא מתאימה לפורום ולכן נמחקה
_____________________________________
אם אתה מחזיק ביד ענף זית דק, כדאי מאוד שביד השנייה תהיה לך חרב חדה וגדולה.
(הפרשנות שלי לרעיון שמאחורי סיכת המ"מ)
"שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר לפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כהלכה ומשיב כעניין, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע אומר לא שמעתי, ומודה על האמת. וחילופיהן בגולם.;" מסכת אבות- פרק ה', משנה ז'
נערך לאחרונה ע"י עידו403 בתאריך 27-12-2006 בשעה 21:26.
|