22-01-2005, 20:04
|
|
|
חבר מתאריך: 30.10.04
הודעות: 24
|
|
נסיון רע עם ספק חומרה
למרות שלא מדובר בעניין חומרה per se, אשמח אם תשאירו את ההודעה בפורום.
אז בשעה טובה ביום חמישי הזמנתי את החלקים למחשב המדיה שלי. התקשרתי לחנות ממנה רציתי לבצע את ההזמנה, על מנת לוודא שכל החלקים קיימים במלאי, כיון שרציתי לאסוף אותם כבר ביום שישי בבוקר.
לאחר שעברתי על הרשימה עם איש המכירות(בדייקנות רבה) התברר כי רק כרטיס המסך חסר במלאי, אז החלפתי לכרטיס אחר בתוספת קטנה.
כאשר הגעתי לחנות ביום שישי, הסאגה התחילה:
פתאום לא היה מעבד BOX אלא רק OEM. אחרי שהדגשתי כי אני רוצה מעבד BOX. אותו איש מכירות שדיברתי איתו, שיקר במצח נחושה "לא דיברנו על BOX"...
התעצבנתי (זכותי, לא?)
ההצעה שלהם הייתה לקחת מעבד יקר יותר ב 300 שקל (אלא מה...)
אחרי כמה דקות נמצא מעבד BOX מהזמנה אחרת כנראה.
חיכיתי שכל ההזמנה תהיה מוכנה, ואז שוב נגשת אליי הבחורה ואומרת לי "הספק שהזמנת חסר".
אני מסתכל עליה במבט המום, ועונה " אתמול אמרו לי שיש ספק אחרון וישמרו אותו בשבילי".
התשובה שלה הייתה, אבל אין לנו עכשיו, אתה יכול לקחת את הדגם היקר יותר (זה כבר נראה כמו דפוס התנהגות). בשלב הזה כבר התעצבנתי ועניתי לה "זה נראה לך הגיוני שאין חלקים למרות שוידאתי שכולם במלאי?"
התגובה שלה הייתה (ושימו לב טוב) "תיקח אוויר ותרגע) באלו המילים.
לפתע קופץ איש המכירות (אותו שקרן מההתחלה) עם הספק ואומר "הנה שמרתי אותו...."
למה המוכשרת לא יכלה לבדוק איתו קודם, היא הרי ידעה שדיברתי איתו.
מפה לשם, אם לא הייתי לחוץ לקחת את החלקים, אני מבטיח לכם שלא הייתי קונה שם למרות המחיר הזול (ביחס לשוק)
אני יודע שאת הקניה הבאה שלה אני לא אבצע שם, וגם לא אמליץ עליהם.
עכשיו נשאר רק להעביר את זה ל YNET, שישמעו מה יש לחנות להגיד על התנהלות העניינים.
נ.ב. לא מעצבן אתכם להזמין חלקים שלא תמיד רשום אם הם בגרסת retail, bulk או OEM. ואז תמיד מפתיעים אתכם ברגע האחרון?
|