23-03-2007, 23:44
|
|
|
חבר מתאריך: 10.10.03
הודעות: 244
|
|
הממ...
זה קשה קצת...
1. Cowboy Bebop- הראשונה שלי,זאת שהביאה אותי לעולם האנימה, ואיזו ראשונה!
2. Evangelion- כבדה ואהובה.
3. Samurai Champloo
4. Grave Of the Fireflies- הסרט הכי טוב שראיתי עד היום, נקודה.
5. Hack//sign
6. Basilisk
7. Rounin Kenshin - Reflection (אבל רק אחרי שרואים את כל שאר הסדרה והOVA)
8.X TV - מבלבל, אבל בסוף מבינים, וסה"כ פשוט מעולה.
9. GTO- קומדיה מעולה ומצחיקה בטרוף.
10. Jigoku Shoujo- סתם כי זה כזה שונה ומיוחד.
הממ... זה בערך זה, למרות שיש סדרות שבכיף היתי דוחס פה איפושהו...
_____________________________________
|