לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום תפעול מכשירים: כל שאלות לגבי תפעול אתם יכולים לשאול פה, תהנו. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > סלולרי וגאדג'טים > תפעול מכשירים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 01-04-2007, 10:50
  boot boot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 377
ביקורת טיפול בבעיות מעולה על אורנ'ג

שלום לכם/ן אחד המנהלים מכיר אותי מפורום אחר והשאר לא אז אפשר להגיד שאני חדש פה. (אני מניח כמובן.)
רציתי לשתף אותכם בכמה בבעיות, שהיו לי וקיבלתי פיצוי יותר מהוגן מאורנ'ג אפילו.
כל פעם שיש לי תקלה אורנ'ג נותנים שירות מעולה פשוט אין אפס.

הסיפור התחיל כאשר שבוע שעבר הזמנתי שירותי וידאו live. השידור לא עלה לרשת שלהם ובחצי שעה הראשונה השידור לא היה. תקלה קורה, בזמן הזה ניסיתי להתחבר לשירות וידאו 3 פעמיים עולה בערך כ 12 ש"ח ולא היה שידור. משום מה היתה בעיה עם השידור ואין טעם להיכנס לעומק העניין. נתנו לי מתנה מהשירות לקוחות כפיצוי של 30 דקות שיחות לרשת אורנ'ג לחודש (20.7 ש"ח) שיחות חינם ל 3 חודשיים. (כולל שיחות וידאו)

סיפור שני, כאשר היה לי את הדור שלישי הראשון (מאז כבר החלפתי מכשיר לדור שלישי יותר חדש) הורדתי משחק שש בש מהאתר של אורנ'ג עלה כ 13 ש"ח בערך והיה במשחק באג די רציני שכאשר אתה משחק בו יותר מ מספר פעמיים מסויים, הוא מפסיק לעלות פשוט. צילצלתי למוקד של אורנ'ג וזיכו אותי עם 13 ש"ח להורדה מחדש, כעבור חודש בערך המשחק שוב נתקע.
צילצלתי שוב למוקד הפעם נתנו לי זיכוי מלא בלי להוריד כלום.

סיפור שלישי יותר ישן הוא על מכשיר סלולארי בשם p8 אלפא, עברתי איתו את הגיהינום הכי גרוע, שניתן לעבור עם מכשיר סלולארי פשוט. כל תקלה אפשרית הייתה לו פשוט...
הסיפור התחיל אחרי עידכון גירסא, הוא היה נוהג להיתקע בין 2-4 בצהריים, נו מה המכשיר אהב לישון צהריים פשוט... המעבדה כמובן הייתה חסרת מענה מול הבעיה.
המכשיר הזה הרס גרם לקצר חשמלי ב 4-5 כרטיסי sim והיה בתיקון באופן כללי 7-8 פעמיים בחודש וחצי. עקב המכשיר המקולל בצרות, אני מזוהה על ידי כמה מהעובדים הוותיקים כ troublemaker, ציטוט של עובדת שם מעל שנתיים היום... חבל הייתי אומר לה שאותו מכשיר שעשה צרות מזמן איננו וטוב שכך... אמרתי בעבר לעובד אחר והוא צחק ואמר מזל טוב משהו כזה...
אחרי אותו p8 קניתי דור שלישי ומאז החיים טובים ואין צרות והכל עובד פיקס.

אחרי שקניתי דור שלישי, הייתה לי בעיה של סוללה עם המכשיר דור 3 הראשון שלי, למרות שהסוללה לא הייתה עם אחריות והיא נגמרה, אורנ'ג החליפו לי ונתנו לי סוללה חדשה מתנה במקום הזאת התקולה.

חשוב לציין כאן, שאף פעם לא הייתי צריך ולא חייב להרים את הקול ותמיד קיבלתי שירות מעולה פשוט בלי בעיות ורציתי לשתף אותכם/ן בזה.
השירות הנהדר של אורנ'ג גורם לי להשאר נאמן לאורנ'ג, כי אני יודע שאני בידיים טובות אם כבר יש לי תקלה כל שהיא.
הקו הרגיל של ה p8 עדיין אצלי ולא עולה אגורה ברגע שאקנה מכשיר רגיל אוכל להשתמש בו כקו לבית בלבד או סלולארי נוסף. בינתיים כבר שנתיים בערך החשבון שלו מגיע 0 אגורות ובלי תשלום על הקו עצמו.
באופן כללי יש למשפחה שלי 6 קווים באורנ'ג, 4 רגילים (אין עליהם תשלום חודשי) ושתיים דור שלישי.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 03:37

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר