לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה    ברוכים הבאים לפורום צילום!!!       אוסף אתגרי הצילום של כל הזמנים   מצגת-סרטון ישראל 3 מוכנה כעת להפצה, לצפייה לחצו כאן חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תרבות ואמנות > צילום סטילס ווידאו
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 10-04-2007, 06:26
צלמית המשתמש של carish1
  משתמש זכר carish1 carish1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.07.03
הודעות: 7,790
שלח הודעה דרך ICQ אל carish1 LinkedIn profile
שאלה מודעה - דעתכם המלומדת

אני מקשה לבחור בין שתי תמונות למודעה שאני מפרסם בעיתון מאוד מאוד מאוד יוקרתי.
אני מקבל חודש פירסום במגזין ואני חייב להוציא את המקסימום מזה.
לצערי עדיין אין לי אישור להשתמש בתמונות מהחתונה האחרונה שהעלתי אבל גם אלו מצאו חן בעיני והשתמשתי בשמאלית בעבר.

ההבדל היחידי בין השתיים זו השמאלית, אשמח לדעת מה אתם מעדיפים.



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.carish1.com/web/fresh/wedding_ad_1.jpg]



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.carish1.com/web/fresh/wedding_ad_2.jpg]

_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 10-04-2007, 15:49
צלמית המשתמש של carish1
  משתמש זכר carish1 carish1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.07.03
הודעות: 7,790
שלח הודעה דרך ICQ אל carish1 LinkedIn profile
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי rgrg שמתחילה ב "[QUOTE=carish1][b] חשבתי דוקא..."

רועי אתה מפציץ אותי במחמאות, אני אדום פה תודה

לגבי התגובה, מסכים איתך
אני אנסה לשלב משהו.
עם זאת, אומר לך משהו.
בסביבת העבודה שלי, פה, לקוחות אמנם רוצים לראות "מיקצועיות" שבאה לידי ביטוי אבלגם מראה "אישיות" משורש "אישי", שהצלם הראה יותר ממה שרואים בד"כ ולא בהכרח מספר אירועים.

נקודת ההנחה של לקוח, כשהוא פנה אלי אחרי שראה את המודעה במגזין כזה יוקרתי היא שיש מיקצועיות ויש גיון,
המודעה, תראה להם "אישי" יותר, משהו שניכנס אל חייהם ליותר מתמונה אחת.
מקוה שהסברתי כראוי, מילים הן לא הצד החזק שלי.
בכל זאת אני פתוח לדעות וכנראה שאאמץ את דעתך.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 10-04-2007, 15:56
  rgrg rgrg אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.07.04
הודעות: 3,402
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי carish1 שמתחילה ב "[b]רועי אתה מפציץ אותי..."

אני יודע איך פועל הראש של הלקוח האמריקאי - למען האמת קיבלתי הצעה לפני זמן מה לעבוד שם כצלם אירועים עם מכר.


בשונה מהלקוח הישראלי - העבודה עם הלקוח האמריקאי היא מאוד אישית ופרטית - פרוייקט של ממש. התכנון הראשון של זוג אמריקאי עם צלם יכול גם להיות שנה לפני החתונה (!)

הלקוח האמריקאי אוהב מקצועיות וזמינות עבורו - כל כך שונה מה"חאפריות" הישראלית.


ולמרות זאת, ולמרות שהמודעות האמריקאיות פונות לקהל הצרכנים שלה באופן פרטני ואישי - אני חושב שמה שיציג אותך באופן הכי טוב והכי משכנע לא יותר משלוש תמונות - אך מגוונות שיעשו את ההבדל ממשהו חד-גוני ו"טכני" - למשהו "עם המון נשמה" שגם קהל אמריקקי מעריך ויודע לאהוב.

_____________________________________
http://photo.fresh.co.il

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 10-04-2007, 16:08
  rgrg rgrg אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.07.04
הודעות: 3,402
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי carish1 שמתחילה ב "[b]אני שוקל, אם יתאפשר, באותו..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי carish1
אני שוקל, אם יתאפשר, באותו מגזין לשים עוד מודעה בגודל הזה ששלוש התמונות בה הן של זוג אחר ומסיטואציה יותר "טקסית".
מה דעתכם? רועי?



מנסיוני בעולם הפרסום - יכול להיות עמוס מדי.
תמונות נפרדות בעמודים שונים - יוצרים סוג של "עומס ויזואלי"

במקרה כזה, למשל - יש את נפלאות הקופירייטינג - המסר המרומז בעמוד אחד, שמקבל את ה"פאנץ'-ליין" בעמוד שעוקב לו.

אתן לך דוגמה:
בעמוד אחד - תמונה בשקיפות מאוד מסתורית על רקע שחור "מקצועי"
ועליה סלוגן מרומז כגון "גם לכם יש חלומות?"


בעמוד העוקב - יכולות להופיע התמונות עם סלוגן התשובה - "משה יכול להפוך גם את החלום שלכם למציאות"



זו רק דוגמה אחת... על רגל אחת.


א-ב-ל
צריך מאוד להיזהר מפרסום מודעה כפולה - צריך לעשות זאת (כמו כל דבר) ב"טאקט"


לדעתי גם מודעה אחת - עשויה בצורה מקצועית (כמו שהצעתי למעלה - מגוונת, של מספר זוגות במספר סיטואציות - לפני/בזמן/אחרי) - יכולה לעשות את העבודה בצורה מצויינת !
_____________________________________
http://photo.fresh.co.il

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 15:46

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר