בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי דניאל מ שמתחילה ב "עד 1.75-, שזה גם המקסימום..."
מצטער לאכזב אותך אבל נראה לי שאתה טועה, לי אישית יש קרוב משפחה עם מספר 1.5 שאמרו לו שהוא לא יכול להיות טייס קרב... אפשר להיות נווט נדמה לי, ובטוח אפשר להיות מסוקים, גם מסק"רים, תובלה כמובן, אבל לא נראה שטייס קרב..
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי sarelg שמתחילה ב "מצטער לאכזב אותך אבל נראה לי..."
מתי זה היה?
היום למיטב ידיעתי אין כבר בעיה עם מספרים עד 1.75. אין לצבא אינטרס לגייס לקורס מי שכבר מההתחלה פסול מהמגמה הכי יוקרתית ונחשבת בקורס (שאגב, למרות שאני בן לטייס קרב, היום מעריך הכי הרבה את מערך המסק"רים והמסע"רים).
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
לבן דוד שלי יש משקפיים (כנראה שלא יותר מ-1.75) והוא בקורס במגמת מטוסי קרב , אגב הוא היה בקורס נפל אחרי שנה לתותחנים, היה שם קצין מצטיין שנה והתקבל חזרה לקורס עוד פעם עבר הורדה בדרגות ובאוגסט 06 הוא התחיל שוב את הקורס במגמת קרב עם משקפיים ככה שהכל אפשרי! עם קצת רצון ויכולת גם פיל יכול להיות תרנגולת-משפט חכם!! :-)
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי sarelg שמתחילה ב "מה?!?! אם אתה עף מהקורס אתה..."
אם אתה חותם וויתור, נופל על רמת טיסה או על אי-התאמה אתה לא יכול לחזור.
מכל סיבה אחרת [סוציומטרי, רפואי, ציונים וכו'] אתה צריך להיות קצין קרבי [הרבה הולכים לתותחנים או שריון כי שם זה המסלול הכי מהיר לקצונה] ואז לבקש לחזור לקורס, לחלק מאשרים והם יכולים לחזור.