לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום עיצוב גרפי! וזה וזה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תרבות ואמנות > גרפיקה, ציור ותלת-מימד
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #7  
ישן 09-05-2007, 20:03
  Inferno070 Inferno070 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.08.06
הודעות: 94
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי eran.a שמתחילה ב "לק"י תראה, אני יודע שבמנטל..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי eran.a
לק"י

תראה, אני יודע שבמנטל ריי לוקח הרבה זמן לרנדר, אבל בעיניי זה קצת מוגזם.

תבין, אני לא תותח במנטל ריי אבל נראה לי שאפשר להפחית זמן (בנוסף למשחק ב - BSP)

אם ברינדורים הבאים תפעיל את Precompute Photon Lookup, ותפעיל גם את אחד מה- Map

Visualizer.

וסתם המלצה (שוב כי אני די חדש בתחום), משהו שהמדריך שלי הראה לנו במאיה 8.5, תנסה

להשתמש כמה שיותר בשיידר Mia Material. זה שיידר מדהים שעושה כמעט הכל מזכוכית ועד

חומר מט, וגם מוריד בזמן רינדור משמעותית.

מקווה שהסברתי את עצמי, ושוב זה נראה באמת טוב,

ערן.


תודה על העצה.

אתה צודק אחי אני מודע לדברים אלה אני פשוט לא ממש מעוניין להישתמש בהם..יותר מידיי התעסקויות..

Precompute Photon Lookup זה אפשרי אבל זה דווקא יותר זמן כי הוא מחשב מחדש את הפוטונים..
בקשר Visualizer.MAP זה לא מוריד את המהירות של הרנדר זה פשוט לצורך אסיפת מידע מהפוטונים.
ואני משמש MIA_Material.

שוב תודה רבה לך.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 11:14

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר