לוגו אתר Fresh          

אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום כתיבה וספרות!!! והשורה הנעה - נוע תנוע! אוסף ביקורות הספרים של כל הזמנים אוסף אתגרי הכתיבהלכתיבה הציטוט הנבחר: 'הסופר, כמו הילד, אוהב לשחק משחקים, אבל יודע להציב את הגבול בין האמת לבדיון' מאת פרויד. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תרבות ואמנות > כתיבה וספרות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים

כלי אשכול חפש באשכול זה

ישן 11-05-2007, 13:54
צלמית המשתמש של A.PhoeniX
  A.PhoeniX A.PhoeniX אינו מחובר  

חבר מתאריך: 12.12.06
הודעות: 299
שלח הודעה דרך ICQ אל A.PhoeniX
HIDE and SEEk

HIDE and SEEk

I am sick and tired to play all those games…

Can’t you see I am not the same kid I was?? I can no longer be a child, I chose to grow up and I won’t be able to return! My little angel, we played hide and seek for much too long now…it is even not the fact that I am lost and couldn’t be found as it is the fact that I’ve lost you! To say those childish things again like ”I love you” will be too harmful for both me and you…My little guardian, you were there when I needed you the most But with all the love I share to you, I cannot promise I will be there for you the same way!

If I could get back in time and alter all the pain we’ve been trough I wouldn’t…Because even the scars in wounded heart won’t let me enough reasons to forget all the smiles we shared.

It is hard to admit it, but this little slip of a tongue like those stupid words “I Love you…” costs us too much suffer! I am Vulnerable more than you can ever imagine, I feel sometimes like a guinea pig, running in circles in the cage this love have built for me. My darling I am tired of playing those games, the childish laughs in my head abandoned me long ago, but I still can’t find you, where are you?! I still see you, I can fell your heart beating, I can sense your touch on my hands, but baby I am all alone and I believe too hard now that I’ve gone crazy…I’ve lost my sanity without you!

I am screaming from time to time, to let my voice spread into the atmosphere, just to let my hopes of you finding me rise up again…But the more it resurrect itself, the faster and harder it crashes on the ground again, I don’t want to believe my efforts are in vain but sometimes I just don’t have a choice!

The suffer I’ve been trough since I’ve closed my eyes, counted to ten and started to look up after you is insuperable. But I am not able to let it go, because the same way it is indispensable!

Mummy I have grown, I developed my own abilities to become adjusted to this environment. I have learned how to survive under impossible conditions. I found my strength in the loneliness and all the power I ever needed inside a simple pen, but no matter how strong I became, no matter what distance I’ve walked and what I have learned through, without you my baby I am even weaker than that child I was ages ago. Because the same child had something I think I will never get…He had you!

I don’t want to play no more, come out! Come out wherever you are! I admit it…I’ve lost! I don’t wish to play no more baby, I give up, please come out and show yourself…please I am begging you, I miss you, I am too weak now to go on. Come out mummy I want to go home…Where are you?!

I am too afraid all alone, I fear of forgetting you precious blue eyes, I fear of loosing memory of you and me.

Come out I can’t even hear you voice no longer, I prefer to be death.

If I won’t be able to see you again I prefer to go blind!

If your gentle hands won’t touch mine ever again, I chose to become numb forever!

I don’t need no air to breathe if your smell won’t reach my nose ever again!

If the taste of your lips is lost for me, I prefer never eat again!

And If those life chose for me that path I prefer to die…

Girl, I am tired of playing games…I never saw it before but I do realize it now

Without you in my life, even the most Perfect place will seem to me as hell!

Because there is no heaven for me if I am not able to share it with you…

I love you, I loved you all along, ever since I’ve closed my eyes

Until the moment you’ve opened them…

I see you now, clearly as the sky, beautiful like a field of thousands white roses,

shining like the sacred water and perfect like the god himself!

I see you my darling…

One’ two three…you count!

חזרה לפורום
ישן 11-05-2007, 18:11
  משתמש זכר Mnemosyne Mnemosyne אינו מחובר  

חבר מתאריך: 07.01.07
הודעות: 3,397
HIDE and SEEK
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי A.PhoeniX שמתחילה ב "HIDE and SEEk"

[ מחאות כפים ]

כול הכבוד , כתיבה יפה ( אבל לא כולך מושלמת )

דברים שמצאו חן בעיני :

1.כתיבה מסודרת .
2.מותח / מושך .
3. מתאר את הרגשות של הילד / ילדה היטב .

כמה דברים שהבחנתי בהם , ומענין אותי אם אלו כמו שאני חושב , והן :

1. את זה כתבת ביומן האישי שלך .
2. אהובתך באה להיות במקום המלאך ו אמא שלך .
3. אתה אוהב אנגלית כמוני ( חחחח )

עכשיו כמה דברים שצריך לשנות :

1. במקום לכתוב ( ME AND YOU) תכתוב ( BOTH OF US / US ) , בגלל שזה מובן מהמשפטים שלפניו.

2. קצת מעורפל הקטע של הפניה של האמא ואז המלאך , לפעמים התבלבלתי למי את מתכוון.

3. חסר לתאר מקום שהילד בו גר , מקום שהוא רואה את השמים וכו' .........

4. זה אישית אבל השתמשת במילה BABY במקומות לא מתאמים.

זהו אין מה להוסיף !!

המשך ערב נעיים !!
חזרה לפורום
ישן 15-05-2007, 02:28
צלמית המשתמש של A.PhoeniX
  A.PhoeniX A.PhoeniX אינו מחובר  

חבר מתאריך: 12.12.06
הודעות: 299
שלח הודעה דרך ICQ אל A.PhoeniX
אני יפרט...
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי Mnemosyne שמתחילה ב "HIDE and SEEK"

לפחות עד כמה שהמילון שלי ירשה לי זאת...
מה שניסיתי להראות כאן הוא כלל לא פניה אל אמא, או מלאך או כל דמות אחרת מהסוגיה הזו...
הפניה בטקסט הזה היא לילדה שאני (או במקרה הזה-הילד של הסיפור) אוהב...
מונולג זה בא לבטא את האהבה,בדרך שאני רואה אותה, דרך שני אנשים שמשחקים מחבואים-דבר שמוכר לכולנו היטב. הילד כאן הוא המחפש והילדה היא זו שמתחבאת. בתחילהת הטקסט הילד אומר"מילים טיפשיות כמו אני אוהב אותך, כל כך ילדותיות"...לאחר מכן רואים כי הוא אומר אותן שוב ושוב ומנסה להתכוון אליהן בשיא כוחו. מה שאני בא להדגיש כאן זאת העובדה שאנשים יכולים להיות ממש עיוורים ולהגיד דברים שהם לא נכונים כאשר מדובר באהבה,או כאשר מדובר במשהו שעוצם את עינינו.
לאחר חיפשוים, הילד מנסה נואשות למצוא אותה ומתחיל להשתמש בביטויים חסרי ערך או רגשות, להגיד הכל רק כדי שהיא תצא מהמחבוא שלה, ואחרי מספר שורות הילד מתחיל להגיד את זה ברצינות,שהוא אוהב אותה...שהוא התבגר,שהוא לא הילד שהיה פעם ושהוא יודע מה הוא רוצה...עכשיו גם הילד מאמין שזה נכון,שהאהבה הזאת אכן אמיתית, והוא מתכוון לזה בכל ליבו, הוא משוכנע שהוא מאוהב...
אך ברגע שהיא יוצאת מהמחבוא, הוא סופר אותה-והמשחק נגמר...
מה שבא להדגיש את החזרתיות של כל העניין...
-אנחנו עושים שטויות,ורק כאשר משהו נעלם לנו אנחנו מתחילים להעריך אותו באמת, מתחילים להבין כמה אהבנו אותו,כמה היינו צריכים אותו לידנו וכמה הוא חסר לנו עכשיו...מתחילים להגיד דברים ולהבין הרבה דברים...אך ברגע שהוא חוזר, הכל חוזר חלילה,אנחנו מפסיקים להעריך אותו ולא לומדים את הלקח...זהו טבעם של בני האדם פחות או יותר זה מה שבאתי להראות בטסקסט הזה...
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום

כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 05:49

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר