לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 01-06-2007, 13:38
  medhopz medhopz אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 19.06.06
הודעות: 327
מציאת ערך X של מובי קליפ מסתובב

שלום אנשים

אני מכין משחקון עם תותח מסתובב, ואני מתקשה לשים את הכדור על קצה התותח.

הצלחתי לשים את הY הנכון של הכדור על התותח, אבל הX קצת יותר בעייתי.
ניסיתי לשים מובי קליפ ריק בקצה התותח אבל זה רק עשה לי עוד בעיות

הנה הקוד:
סיבוב התותח :
קוד:
function cannonRot() { radians = Math.atan2(_ymouse - cannon._y, _xmouse - cannon._x); degrees = radians * 120 / Math.PI; cannon._rotation = degrees+20; }


הכנסת הירייה:
קוד:
function shoot(power:Number) { balls = attachMovie("ballLib", "ball", d++); cannon.topCannon.swapDepths(balls); startX = cannon._x startY = cannon._y + degrees; balls._width = 20; balls._height = 20; balls._x = startX; balls._y = startY; }


כרגע ה X של הכדור יוצא בהתחלת התותח, אני רוצה שהוא יהיה בקנה שלו
התוצאה...http://denvish.net/ulf/010607/49036_cannonGame.php

איך אני יכול לעשות שהX שלו יהיה תלוי בסיבוב שלו?
מקווה שהבנתם

תודה מראש
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:02

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2025 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר