01-06-2007, 11:50
|
|
|
|
חבר מתאריך: 01.01.04
הודעות: 27,888
|
|
המפק"צ יושב עם המפל"גים וחושב איתם ביחד
בדרך כלל המפלצת של הצוות יהיה הטען, ומכל מקום שבו שירתתי בו עד עכשיו, נהגי התומ"ת היו השטותניקים שסיפרו לכולם על איך הם נוהגים במכונית.
לפעמים הסיפורים שלהם גובלים במעשיות והמצאות, לפעמים הם אמיתיים. במקרה האחרון צריך לרסן אותם מדי פעם- לי היה נהג בצוות שכל הסיפורים שלו היו אמת. מופרע אמיתי על הכביש שנתפס פעמיים נוהג באופנוע "לא שלו" ללא רשיון, אבל מה? נהג התומ"ת הכי טוב שפגשתי בחיי.
הייתה לנו פעם נסיעה של כמעט לילה שלם ברמת הגולן, כשדילגנו מאחד הבסיסים ברמה לבסיס אחר עקב עליית הכוננות. כל הצוות הסתממם למוות בתא הלחימה, ורק שנינו נשארנו ערים והעברנו את כל הנסיעה החלפת עקיצות ומשפטים מסרטי בורקס. היה לילה עם ירח מלא ולא כיוונתי אותו אפילו פעם אחת.
כוונים יהיו חבר'ה שיש להם ראש על הכתפיים ושאפשר לתת להם אחריות. מספרי 5 הם הרקובים של הצוות, מספרי 7 (רץ קווי) הם חבר'ה שאין להם בעיה לרוץ, לטייל, ולחפש את המפי"ק באמצע הלילה, נהגי אלפא הם בד"כ חבר'ה שלא מתים על התומ"ת, והשאר- לא כזה משנה.
בסוף, כולם צריכים לדעת הכול, מלבד את עבודת הנהגים.
_____________________________________
לעולם אשא דגלך בגאווה
|