
27-06-2007, 15:42
|
|
|
|
חבר מתאריך: 22.06.05
הודעות: 2,382
|
|
|
מקרה שקרה לי (לטובה) בנועה מחשבים.
ביום ראשון הייתי בחיפה ואמרתי לעצמי, אם אתה כבר פה, כנס שנייה לנועה וקנה את העכבר שאתה כל כך צריך.
נכנסתי, קניתי עכבר פשוט של מייקרוסופט (עכבר פשוט למחשב המשני) בעלות של 60 ש"ח (המחיר כבר ירד מאז).
העכבר הגיע בשקית ניילון פשוטה עם מתאם USB לPS/2.. לא ציפיתי ליותר מעכבר פשוט שכזה.
הגעתי הביתה, חיברתי את העכבר והכל עבד בסדר. לאחר שימוש ממושך התחיל הסמן לזוז לבד, להיתקע, ולהשתגע. אחרי ניתוק מהUSB הכל הסתדר, אבל חוזר חלילה.
מייד ניתקתי את העכבר, ארזתי אותו בשקית וחיכיתי להזדמנות הראשונה שאחזור לחיפה על מנת להחזיר את העכבר הסורר.
היום הגעתי לחנות בסביבות השעה 13:00, חיכיתי מספר דקות עד שהתפנו עבורי, ונשלחתי לאיש המעבדה כדאי שיוודא שאין לעכבר שום נזק פיזי שנגרם על ידי.
הגעתי לאיש המכירות איתי שפיגל, סיפרתי לו מה הייתה הבעיה בעכבר, והוא חיבר אותו למחשב שלו, וראה שאין כל בעיה (חוק מרפי כמובן), אך בכל זאת אמר לי שהוא מוכן להחליף לי את העכבר כאן ועכשיו, בלי המתנה.
החלטתי שאני כבר לא אקח את אותו סוג העכבר, ופניתי לאלטרנטיבה-עכברי לייזר. בחרתי את העכבר הזה.
החלפתי את העכבר בתוספת תשלום כמובן, אך לאור השירות המצויין שקיבלתי, אין ספק שאני עוד אחזור לחנות הזאת (שזאת אגב הייתה הקנייה הראשונה שלי אצלם).
* בטוח שיש כאן כאלה שחושבים לעצמם "זה רק עכבר, מה הוא פותח על זה אשכול?", אז אני רוצה לומר שכבר נתקלתי בחנויות שעושות בעיות בהחזרת מוצרים פגומים, לפרטים אפשר לפנות לKSP והחנות שאסור להזכיר את שמה.
מטרת האשכול הזה היא לומר לכם עד כד כמה התרשמתי מהחנות, ומשרות הלקוחות היעיל שלה.
יום נעים, DownLoad_Master.
_____________________________________
Gigabyte GA-P35-DS3 Intel Core 2 Duo E6750+Scythe Ninja Plus Rev.B Sapphire HD2600XT OCZ 2048MB (1024X2) PC6400 Platinum Rev.2 + G.Skill 2GB HK 800MHZ SeaGate 250GB Enermax Uber Chakra+Liberty 400W
Life Is A Shitty Game, But The Graphic Is Awesome
|