22-09-2007, 04:17
|
|
|
חבר מתאריך: 19.01.02
הודעות: 387
|
|
אכן סלט, יווני
הי,
היות ולא כתבת את כל הפרטים, אני ארשום את ההנחות שלי כאן.
היות וכתבת "תקן" אני מסיק שאת עובדת עם Windows XP בעברית, ואת מחוברת למודם רשת (לא USB).
עכשיו, נסדר את הסלט: בחלון "חיבורי רשת" (התחל -> הגדרות/לוח בקרה -> חיבורי רשת) אמורים ךהיות ךף שני סמלים של חיבור: האחד Local Area Connection ומצביע על החיבור בין המחשב לבין המודם (להלן 'LAC'). השני, יהיה בשם כלשהו... ADSL/Bezeq/PPPoE או כל שם אחר שנתתם לחיבור, וזה החיבור בין המחשב לאינטרנט (להלן 'חייגן').
כל אחד מהחיבורים הללו יכול להופיע או לא להופיע בסרגל המשימות (צד שמאל למטה).
איך זה עובד? מחברים כבל רשת בין המחשב לבין המודם (LAC) ואחר מכן, מתחברים עם החייגן לאינטרנט וגולשים.
כאשר חיברת את המודם למחשב, (סביר להניח כי) המודם סיפק למחשב כתובת IP פנימית (היינו, כתובת המשמשת בין המודם למחשב בלבד, ואינה מאפשרת גלישה באינטרנט) כתובת זו קבועה. כאשר חיברת את החייגן, יצרת פנייה לספק האינטרנט שלך, וזה סיפק כתובת כלשהי לחייגן, כאשר כתובת זו לא משתנה עד שתתנתקי מהחייגן ותתחברי שוב, ואז סביר להניח כי תקבלי כתובת אחרת.
מה שהציע האחראי הוא לחדש את כתובת ה IP, שזה בעצם ב LAC, ובתהליך זה, משחרר המחשב את הכתובת אותה קיבל מהמודם, ודורש כתובת מחדש. בתהליך מנקה המחשב כל מיני מטמונים (כתובות והגדרות שנשמרו ויתקבלו מחדש בעת החיבור), לכן מומלץ לבצע את הפתרון הזה באין גלישה.
אצלך מה שפתר את הבעיה היה הפעלה מחדש פשוטה של המחשב, מה שמצביע על איזה שהוא תהליך שחסם את הגישה לאינטרנט, או וירוס שהשתלט (אם כי זה נדיר).
בכל מקרה אין פה עדות לכך שפרצו לך למחשב, או שיש וירוס.
כדי להיות בטוחים מה גרם לתקלה יש להתקין תוכנת אנטיוירוס חדשה, לעדכן אותה, ולדאוג שתתבצענה סריקות לעיתים תכופות.
_____________________________________
I have three kids and no money, why can't I have no kids and 3 money?? - H. Simpson
|