
25-09-2007, 18:13
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 17.09.05
הודעות: 6,023
|
|
|
פונקציית רנדום
אני בונה משחק שבמהלכו נופלים חפצים מה"תקרה" ...
הבעייה היא שכל החפצים זהים ואני רוצה שכל פעם יפול חפץ שונה ע"י פונקצייה שתבחר איזה חפץ להפיל.
ניסיתי לעשות משהו כזה ..
קוד:
applenum=Math.random(0,1);
if(applenum==1)
{
attachMovie( "apple1", "apple1"+lastApple, lastApple );
_root["apple1"+lastApple]._x = Math.random()*490+30;
_root["apple1"+lastApple]._y = 0;
}
else
{
attachMovie( "apple", "apple"+lastApple, lastApple );
_root["apple"+lastApple]._x = Math.random()*490+30;
_root["apple"+lastApple]._y = 0;
}
לפי מה שאני יודע (בשפות שונות שהן לא AS) פונקציית RAND מקבלת בדרך כלל טווח של בחירות, לכן הכנסתי 0,1 אבל משום מה הפונקצייה לא מחזירה לי כלום והמשתנה שהכנסתי לו את תוכן הפונקצייה נשאר ללא כל תוכן.
מה עושים ?
תודה
_____________________________________

|