
29-09-2007, 01:57
|
 |
|
|
חבר מתאריך: 27.06.07
הודעות: 3
|
|
עזרה ביצירת משחק דינאמי מקובץ xml
שלום לכולם
אז ככה:
המשחק שאני בונה הינו משחק מיון (גרירה של פריטים לקטגוריות) .
הנתונים מגיעים מקובץ Xml ואני שולפת אותם בעיקר באמצעות שאילתת xpath
הקטגוריות הינן קבועות (4 מוביקליפים שנמצאים על הבמה) ואילו הפריטים הים דינאמיים (הפריטים הינם מוביקליפים שיכולים לקבל ערכים לתוך dynamic text box או תמונה ).
הפריטים נגררים אל הקטגוריות.
הבעיה.....
הפריטים הינם זזים על גבי מסוע (ז"א ה x_ שלהם זז , וזה עובד ) והם צריכים להשתכפל לפי מספר הענפים בעץ xml ולכן אני צריכה להשתמש ב duplicateMovieClip , מה שקורה הוא שמוביקליפים משתכפלים אבל רק אחד מהם ניתן לגרירה , לדעתי הבעיה נובעת מכך שפקודת הגרירה מנותבת למוביקליפ הראשוני (לפני השכפול ) .
אז הוספתי את השם + i שזה מיקום בלולאה וזה עדיין לא עובד (פלאש זורק אותי החוצה )
xmlאני מוסיפה את הקוד של השכפול : - שנמצא על הפריים הראשי (יחד עם טעינת ה והשאילתה
for (i=0; i<3; i++) {
duplicateMovieClip(_root.parit, "parit"+i, i);
setProperty("parit"+i, _x, 20);
}
וזה הקוד של המינפולציות על המובי קליפ המקורי
onClipEvent (enterFrame) {
this._x = this._x+speed;
}
//תזוזת הדמות
on (rollOut) {
_root.ca_1.startDrag(true, 0, 50, 700, 0);
}
//תזוזת הפריט
on (press) {
_root.parit.startDrag(false, 780, 550, 0, 220);
//startDrag(_root.parit);
speed = 0;
}
on (release) {
stopDrag();
//מפגש בקטגוריה
if (_root.parit.hitTest(_root.cat2)) {
//טעינה של סרטון "טוב מאוד"
_root.cat2.attachMovie("good", "symbol 1", 8, {_x:45, _y:115});
} else {
//חזרה למיקום האיקס
_root.parit._x = x;
_root.parit._y = y;
speed = 5;
//_root.parit.gotoAndPlay(1);
}
}
מקווה לעזרה
חג שמח
לכווווולללם
|