לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #6  
ישן 03-11-2007, 05:33
  מיקיטל מיקיטל אינו מחובר  
מערכות מודיעין חוזי (IMINT), מערכות חישה גילוי והתרעה - חלל, אויר, ים ויבשה. התנהלות ביטחונית, תעשייתית וחוזית בינלאומית
 
חבר מתאריך: 08.03.05
הודעות: 2,996
המטוס הקודם...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי DeepSpace שמתחילה ב "לאחר ה F-2 ביפן, עכשיו גם בארה"ב: F-15 התרסק במיזורי"

היה מסוג F-15D דו מושבי (והתרסק במאי השנה) הנוכחי היה F-15C חד מושבי
שניהם היו מאותו הבסיס של המשמר הלאומי.

יש לשים לב שסיבת התרסקות המטוס במאי היתה תקלה בכבל העצירה שעל המסלול ולא נגעה כלל בכושרו של הטיס או בכשירותו של המטוס -

http://www.kansascity.com/news/brea...ory/344254.html
Another Missouri Air National Guard fighter crashed in May after taking off from Lambert. That fighter, an F-15D, had been conducting drills about eight miles south of Vincennes, Ind., when a jammed cable caused the two-seater plane to crash, according to an Air Force report released last week. The report said the crossover cable was properly installed, inspected and maintained, leaving it unclear why it malfunctioned.

The pilot, a veteran of 15 years of flying, was able to eject and had only minor injuries. No one on the ground was hurt. The plane, valued at $43.7 million, was destroyed.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 03-11-2007, 09:15
צלמית המשתמש של רגב06
  רגב06 רגב06 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.05.05
הודעות: 2,914
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי ISHPUZ שמתחילה ב "המשמר הלאומי מבצע בלימה עם וו..."

בידיעה הכתוב מדבר על כבל שנתקע (jammed cable) ולא על כבל עצירה (arrestor cable). בהמשך מזכירים ששם הכבל הוא crossover cable. הנה הרחבות לידיעה מיאהו כלכלה-

The report by the Air Force's Air Combat Command's Investigation Board said a jammed Aileron Rudder Interconnect crossover cable was the culprit in the May 30 crash. The cable transfers a pilot's flight control inputs to the aircraft.



The report said the plane's flight controls became unresponsive to the pilot's commands about 20 minutes into the training mission. The cable jammed as the plane was descending and in a left-hand turn, "rendering the aircraft virtually unrecoverable," according to the report. The F-15's altitude at the time "did not allow the pilot adequate time to attempt corrective courses of action."

ושם מצוין גם שהכבל הותקן ותוחזק כראוי, על כן אין להם מושג מה הגורם לתאונה. מדובר במטוס שנבנה בשנת 1978.

http://biz.yahoo.com/ap/071022/mo_f_15_crash.html?.v=1
_____________________________________
אם אתה מחזיק ביד ענף זית דק, כדאי מאוד שביד השנייה תהיה לך חרב חדה וגדולה.
(הפרשנות שלי לרעיון שמאחורי סיכת המ"מ)

"שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר לפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כהלכה ומשיב כעניין, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע אומר לא שמעתי, ומודה על האמת. וחילופיהן בגולם.;" מסכת אבות- פרק ה', משנה ז'

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 21:52

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר